Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Tuesday, January 27, 2009

Penatnya dia...


Dua hari cuti hujung minggu di campur dua hari cuti CNY, cuma 1 hari saja aku bercuti...itupun sbb balik kg jumpa mak dan abah..selebihnya aku memerap si pejabat,menyiapkan keja2 yang bertimbun..dok mengadap PC dari pagi sampai petang, berhenti Solat..makan dan ke bilik air cuma...kadang2 rasa mata tak boleh nak buka..tapi dek kerana nak capai target..dayakan juga..sudahnya inilah jadinya..hehehe..
ntah bila anak aku snap pic ni..masa aku terlentuk kepenatan...10 minit dapat lelapkan mata barulah bertenaga semula sambung keja...ada org tanya..tak jemu2 ke dok kat ofis..hmmm..ntahlah..bg aku tiada istilah jemu,boring atau malas...kerana di sinilah rezekiku dan anak2.

" ikhlaskan hati buat apa saja pasti tiada rasa jemu atau bosan"

4 comments:

ieyra said...

kerja2 jugak...kesihatan jgn lupa dijaga.....

semoga kak idalara terus sukses

Idalara said...

mekasih ieyra...Insyaallah..auntie ingat pesan ieyra tu..

Kamezaim said...

alamak,sapelah tu yg tertido sampai dah tak ingat dunia tu..hahahaha

Idalara said...

ntah lah ek...sampai mimpi kena kejor dgn budak nakal...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...