Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Tuesday, January 27, 2009

Biarku Sendiri Menjaring Sepi

Terkadang aku ingin berlagu riang
berlari di persisiran pantai
mengejar pelangi petang
mencari jejak-jejak yang hilang
ditelan ombak semalam..........
Terkadang aku ingin menoleh kebelakang
mencari memoir semalam
yang ditinggal tanpa kesan
yang pergi tanpa ucap salam.
Sesekali aku ingin seperti dulu..
dikasihi..disayangi dan dicintai
Saat terlalu sepi begini.
Namun segalanya telah sirna
sendiri aku di kamar sepi ini
menunggu saat aku dipanggil pergi.
Berdosakah menjadi seorang AKU
yang masih memburu mimpi semalam..
mimpi indah yang akhirnya
menjadi mimpi ngeri......
Salahkah menjadi seorang AKU
yang masih setia pada janji.
Sedangkan kau ntah di mana..
dibuai mimpi indah pasti.
Duhai kenangan sirnalah dari hati ini
jangan hampiri diri ini...
Biar ku menjaring sepi sendiri.

'sesekali bila rindu menggamit..ku pejam mata
ku seru namamu"

4 comments:

ieyra said...

bila terbaca entry terbaru auntie ni macam auntie ngah kesunyiaan je....

Idalara said...

right ieyra..tiba2 je hati auntie rasa sepi sgt.buat entri ni pun tanpa di draf dulu...ada sesuatu yang buat hati auntie rasa sunyi..

mberenis said...

Cool blog! Check out my blog
|
|
V
**************************
Free Internet Speed Test
**************************

ieyra said...

kenapa ek???boleh ieyra tahu???

nak hiburkan pun xleh sebab kita jauh....

nak hantarkan tarian naga pun xdapat sebab cina dah guna???
xdapat r nak hiburkan auntie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...