Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Friday, January 30, 2009

Hmmmmm...Manisnya Dia



Mesti sape yang tguk pic kat atas tu terkecur..terliur..termeleleh air liur ndak2 c kamezaim tu....hehehe..saje je petang2 ni nak bg kauorg kecur..haaa..ni lah buah favourite idalara...limau sunkist..anak2 panggil buah oren..apa2 aja lah..mst semua tahu khasiat limau sunkist ni kan..mengandungi bnyk vitamin c untk kulit dan untuk pecah lemak..mengikut fakta yang idalara baca, kila buah ini diambil dgn kuantiti yang mencukupi ia boleh 'memotong' kolestrol jahat yang ada dalam tubuh kita..(ada kolesterol baik ke..?)Idalara akan mengambil limau sunkist ini selepas makan tengahri atau bila2 idalara rasa teringin nk makan..Idalara memang pakar memilih limau sunkist ni..dalam 100 kali beli mungkin sekali dua je yang terkena masam..selebihnya mesti manis..semanis idalara..hehehe...(kamezaim jgn kutuk..iyera..jgn senyum..tera jangan gelak..)
Bagus diambil..sesuai untuk seisi keluarga...kalau rajin boleh juga di blend dan di minum jusnya...hmmm...best.

6 comments:

Tera said...

salam ida... ish, tak gelap pun cuma guling2 je thn perut... ekeke! camne erk nak pilih oren yang manis, mesti ida ade petua... bak la share sket!

Idalara said...

Hehehe..tera..mudah je..warnanya msti kuning pekat,licin mcm kulit tera..dan berat mcm kamezaim...try,cuba,test..mst okeh punya...

Kamezaim said...

tak terkecur pun air liur ni.. tak sedap..bukan buah yg taksedap, tp bila si idalara ni yg beli buah yg sedap pun jadi tak sedap..wakakaka

Idalara said...

Eleeh...c kamezaim tu idalara tguk dah meleleh air liur dia pun...
kamezaim je kata tk sedap...tera mst kata sedap kan,kan..

Tera said...

huiii, tera tgk mcm nk jilat skrin je... nmp sgt mengecurkan, slrupppp!
erm... berat mcm kame erk?? kame, brape kg berat ko erk??

ieyra said...

mak ai bestnya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...