Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Friday, January 30, 2009

Si Kura-Kura Comel



Kalau tera bela ikan laga yang cute miut mcm tera..anak2 idalara pulak bela seekor kura2 comel..sbnrnya kura2 ni bukan anak2 idalara beli..tapi menurut kata mereka (setelah idalara soal jawab,soal selidik,soal siasat)mereka jumpa kura2 comel tersebut kat atas bangku di taman permainan dekat rumah idalara..masa jumpa siap dgn makanan dan tempat tinggal sekali...bila jumpa je kura2 comel ni anak2 idalara tunggu gak dalam stgh jam..kot2 tuan yang empunya kura2 ni datang nak ambil kura2 dia..tp sampai 1 jam takde siapa pun datang ambil..kesian kura2 comel tu..so..anak2 idalara pun bawa balik..mula2 idalara bising gak..tp bila dpt penjelasan diaorg idalara percaya dan biarkan kura2 comel tu jadi penghuni tetap kat rumah idalara..takpe..asalkan bukan manusia yang anak2 idalara bawa balik..hehehe.

4 comments:

Tera said...

ie.. ie... ida ada kura2. cute jugak tuuu... bg mkn pe erk? kangkung blh kot?

Idalara said...

Bukan kangkung tera..ada makanan khas beli kat kedai.

ieyra said...

auntie kasi makan papaya...mungkin kura2 tu leh jadi besar...hahaha

Idalara said...

ieyra..auntie takut tak muat pulak kat tempat tiggal dia..kna hntr kat zoo lak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...