Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Wednesday, January 21, 2009

Sahabat


Sahabat
jika aku di tanya siapakah sahabat setiaku
pasti jawapannya adalah dirimu.
Sahabat yang pernah tertawa dan menangis bersama.
Sahabat dalam suka dan duka
Sahabat masa bahagia dan derita.
Sahabat yang hanya mengerti gelodak dijiwa.
Bertahun kita bersama...namun badai melanda
memisahkan kita berdua..
mengapa..
wahai sahabat..kita harus berpisah.
Kau yang ku kenali dulu berhati waja,
yang tak pernah kenal erti putus asa..
tiba2 tewas oleh mainan dunia.
Sahabat..aku bukan sahabatmu yang setia
tapi aku tidak pernah membuangmu
dari diary hidupku.
Aku tak akan pernah melupakanmu.
Tidak akan ada sahabat sepertimu.
Tak mungkin terpadam segala
memori sewaktu kita bersama.
Memori yang bertahun kita cipta bersama.
Sahabat..jika kau masih di sini..
datanglah kepadaku...aku tetap setia
menantimu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...