Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Friday, January 16, 2009

Rahsia Memikat Suami


Tiba-tiba aku rasa ingin berkongsi sesuatu yang agak berguna bagi kaum sejenisku,walaupun tajuk di atas bunyi macam aku ni ada suami..hehehe tak kisahlah yang penting apa salahnya kalau aku share perkara ni dengan kaum sejenisku...tak kiralah yang ada suami atau pun tak...aku nak diaorangpun tetap maintain macam aku..(walaupun tahun ni aku menjangkau 46,namun aku still maintain ayu hahaha..jgn marah)
Rahsianya..aku tetap mengamalkan memakan tiga product yang tertera di atas...madu,jamu dan maajun. Madu..seantero dunia tahun khasiatnya so tak perlu aku jelaskan dgn panjang lebar...Maajun,pun dah beratus tahun maajun mng dikenali..seorg teman yang jadi dealer maajun ni mengesyorkan padaku maajun ni....apa salahnya aku cuba untuk kesihatan dan kecantikan luar dalam. Bila meningkat usia 40an suppliment sangat penting,bukan saja yang makanan tambahan yang tradisional tp vitamin2 juga penting..kemudian aku juga mengamalkan jamu dari HPA...PARAMARIA PLUS..khas untuk melancarkan haid, awet muda,menghilangkan keputihan,menguatkan rahim,menguatkan tulang,menghaluskan kulit,melambatkan monopous dan pastinya untuk kebahagiaan rumahtangga...jadi, jika anda berminat sila hubungi kak idalara...para suami pun jangan malu2 untuk menghadiahkah pada isteri yang kamu cintai demi kebahagiaan rumahtangga.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...