Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Wednesday, January 28, 2009

Maafkan Aku Teman


Dari semalam hati idalara rasa mcm tak sedap sangat..terbawa2 hingga ke malam hingga nak tidur..mng susah nak tidur..sampai pukul 2 pagi masih terkebil2 pndg cicak kat syiling..deria rasa idalara memang kuat..pasti ada sesuatu yang tak kena..pasti ada seseorang yang sedang marah kat idalara..
Betul...bila idalara tguk kat blog sahabat idalara ni..idalara rasa dia marah kat idalara..mungkin gurauan idalara kat entri dia buat dia terasa idalara perkecilkan 'teman baru' dia...idalara minta ampun dari hujung kaki hingga hujung rambut..idalara sekumanpun tak berniat nak persendakan dia, nak hina teman baru dia..apalagi nk permainkan perwira negara seperti dia..sempena pengumuman maaf dari idalara ini..idalara tujukan lagu ini khas buat dia..sahabat idalara...muga dia mafkan idalara..

PERWIRAKU

PERWIRA... DIKAU LAH HARAPAN HATI
PENGHIBUR KALA SUNYI
PERGILAH BERBAKTI MEMBELA PERTIWI
PERWIRA..JANGANLAH KEKANDA BIMBANG
UNTUK PERGI BERJUANG
ANDAINYA KAU GUGUR JASAMU DIKENANG
DENGARLAH LAGUKU CIPTA
GUBAHAN MESRA DAN MANJA
SEBAGAI GANTI DIRI
BERSAMA KAU BERBAKTI DEMI IBU PERTIWI
KEKANDA DI MEDAN PERANG
ADINDA DI MEDAN SENI
SAMA-SAMA BERJUANG,
SAMA-SAMA BERBAKTI UNTUK IBU PERTIWI
MAJULAH KEKANDA MAJU JANGAN UNDUR
DINDA MOHON DOA RESTU..
RELA SEHIDUP SEMATI BERSAMAMU
PERWIRAKU...

12 comments:

Kamezaim said...

aik, mcm kenal je org dkt dalam gambar atas tu..hehe hensem ar dia..hehe apalah idalara,kamezaim tak de marah apa pun pada idalara. kamezaim tak pernah pun terasa hati dengan idalara. semua tu kamezaim cuma anggap gurauan je.. klu kamezaim blh kutuk idalara, knp pula idalara tak boleh nak kutuk kamezaim.. bukan ke antara kita kutukan itu mengeratkan lagi silaturrahim..hehehe sudah lah idalara,jgn fikir yg bukan2 k..kamezaim sikit pun tak ada simpan dalam hati..

ieyra said...

hensem je tgok org dalam pic tu???sape ek??

Kamezaim said...

alah, sibuk je si ieyra sorang ni..

ieyra said...

nak marah kat pulak lah tu

ei_da.. said...

alahaiii sian idalara sampai takleh tido dibuatnyerrr... gurauan tu memesrakan silaturrahim....

ras-adieza said...

ala...kak ida, kamezaim tu kan jenis keras-keras tapi lembut. mesti dia tak terasanya... kut-kut kak ida mengenangkan sesuatu lain kut sampai cicak di atas pun perasan..

Kamezaim said...

keras2 lembut mcm mana tu ras.. ni yg nak merajuk ni..

Idalara said...

Mekasih kamezaim..lega gak bc komen kamezaim..idalara ni bukan apa..takut sgt hati teman2 terluka..hati idalara terluka berdarah tk pe..
Iyera nak tahu tu lah uncle kamezaim yang mng hensem..
Betul kata ei_da gurauan eratkan kemesraan..tp kdg2 terlebih guaru pun takut org terasa hati..
Ras..hehehe..keras2 tapi lembut...
ye kot..bak kata Tirana..jiwa halus...
Terimakasih teman2 di sini..kamulah penghibur idalara.

NoRT said...

smart ye abg misai tu... hehehhehe... pepun,bagus la akak ni... pndai jaga ati org ye...

Kamezaim said...

tngok tu ida, sampai hati dia panggil abg misai..

Idalara said...

Mekasih noRT...sudi singgah kt 'rumah'akak...insyaallah akak cuba menangi hati kengkawan yang selalu ceriakan kita..

Idalara said...

Kame..abg misai pun ok wat..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...