Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Saturday, January 29, 2011

Maafkan Aku...

Bismillah..Assalam...

Kiranya........dugaan buat aku tak berhenti setakad itu saja....kali ini aku benar2 diuji lagi, ujian bertimpa2........apakah dia..."Biarlah Rahsia"........biarlah aku sendiri yang tahu dan biar aku yang telan segalanya, nak bercerita pada sahabat? pada kawan2 di luar sana atau di sini?......tidak sesekali rasanya...cukup, cukuplah.......ku hadapi sendiri....dan aku harus pergi.....

Oleh kerana itu....aku rasa buat masa ini aku akan berehat sebentar dari berblog...sehingga segalanya reda dan perasaan aku kembali pulih...insyallah aku pasti menziarahi teman2 semua walaupun buat sementara waktu ini aku berehat dari menulis.
Hanya pada DIA tempat aku mengadu,yang tidak pernah memalingkan wajahNYA dariku..yang tidak pernah membenciku....yang sentiasa sedia mendengar pengaduan dan setiap permohonanku.

Dikesempatan ini ....aku ingin memohon ampun dan maaf pada sesiapa saja....teman2 blogger......silent riders atau sesiapa saja yg rajin singgah mengintai2 apa aktiviti yang aku lakukan di sini..aku memohon ampun dan maaf jika sekiranya ada entry2 aku yang sebelum ini menyinggung mana2 pihak tanpa sengaja dan disengajakan...aku hanya insan biasa yang serba kekurangan...kadang2 bila tertekan, di sini tempat aku luahkan segalanya tanpa aku sedar ada hati2 yang sakit atau marah dengan tulisan aku...maafkan aku sekali lagi...maafkan aku, maafkan aku, maafkan aku...

Insyallah aku akan terus berblog.......kerana di sinilah dunia aku................cuma aku akan lebih berhati2 agar tidak menyinggung mana2 pihak..terimakasih pada seseorang yang telah mengingatkan kesilapan yang aku lakukan.........terimakasih pada semua teman blogger yang memahami dan sentiasa memberi kata2 semangat buat aku selama ini..muga kita bertemu lagi andai ada keizinanNYA...insyallah.

~Andai ada sumur di ladang
boleh hamba menumpang mandi
andai ada umur yang panjang
pasti kita bersua lagi~

~sayang kamu~

9 comments:

kakcik said...

Assalamu'alaikum Ida...

walau apapun yang Ida hadapi, kakcik doakan agar Ida tetap tenang dan tabah. Orang lain hanya boleh berkata2, sedang yang menanggungnya adalah kita. Macam mana kita berhati2 pun, kadangkala tanpa kita sedar, ada hati yang terasa, ada jiwa yang terluka sedangkan sama sekali kita tidak bermaksud menyinggung sesiapa. Itulah lumrah. Kita cakap A, orang faham WAU... sangat jauh bezanya... Hanya Dia yang tak pernah tersilap menilai apa yang kita minta cuma andai kita tidak bersungguh meminta, jangan salahkan bila lambat Dia memberi kurnia..

Sabarlah Ida. Dunia maya yang terbuka ini bukan sebenarnya sesuatu yang akan sentiasa membuat kita gembira. Kakcik telah merasainya!

Kakcik sebenarnya telah kehilangan nombor hp Ida sewaktu hp kakcik tenggelam dulu. Kalau Ida tidak keberatan, smslah semula nombor Ida itu ya? Nombor hp kakcik tak pernah berubah.

kak Erna said...

As Salam ida..sedih pulak bila baca ni..
tak pe ida..dalam hidup kita ni memang tak terlepas dari cabara dan dugaan..

azza_irah said...

Salam petang..
kak ida...azza baru je menjengah...baru je kembali dr pertapaan sekian lama...baca2 akak pula nk menyepi..sedihnya..
dah ramai kwn2 blogger lama yg mengundur diri..sume muka2 baru..
rasa mcm dh tak meriah mcm dedulu..

Yan said...

Salaqm Kak Sal,

laaa...baru nak kenal2.. baru nak mesra2..dah nak berpisah..kenapa kak..Buat tak tau je lah kak... Kan di sini boleh kita luah perasaan kita.. share cerita...Hope akka tabah...

Rashid said...

as salam

kak ida .. jika itu yang terbaik, berehatlah kejap kak. Tenangkan hati k..

Moga ketenangan menjadi milik kak ida. Kekuatan dalam melalui hari-hari ..

IMANSHAH said...

semoga tabah kak ida sayang..

kami menunggu kepulangan akak

Jejaka Desa said...

Moge tabah hadapi dugaan.

Profesor Adab said...

Sumpahan Allah Adalah Untuk Siapa & Kepada Siapa?Mengapa?www.rosemujahid.blogspot.com

Profesor Adab said...

Sumpahan Allah Adalah Untuk Siapa & Kepada Siapa?Mengapa?www.rosemujahid.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...