Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Sunday, January 25, 2009

Hadiah Dari Seorang Teman


Hari ni aku rasa terharu dan gembira sangat..
selepas penat2 bekerja aku akan meng up datekan blog
aku yang tk seberapa ini..
tak sangka pulak bila berkunjung ke blog Kamezaim aku ternampak
ala2 nama aku kat situ..ada pulak gambar aku yang telah di blurr kan.
Gembira dan terharu atas kata2 Kamezaim " Kamezaim amat menyayangi
silaturahim ini dan berharap akan berkekalan hingga akhir hayat"
Terimakasih Kamezaim...idalara pun sangat menghargai persahabatan ini
dan berharap walau apapun berlaku kita tetap sahabat dunia dan akhirat.
Perkenalan ini sebenarnya pun tanpa disengajakan..bila singgah menyinggah
di blog teman-teman...maka terjadilah persahabatan yang agak istimewa ini.
Idalara pun nak ucapkan terimakasih kerana Kamezaim banyak memberi nasihat dan
dorongan pada idalara..apa pun tanggapan org pada kita berdua,hanya kita
yang tahu. Idalara juga ingin memohon maaf jika selama persahabatan ini
Idalara ada menyinggung perasaan Kamezaim. Muga Kamezaim akan bertemu seorg
wanita yang dapat menjadi suri hidup Kamezaim dunia dan akhirat.
Terimaksih sekali lagi kerana menghadiahkan potret Idalara di atas sana.

"Sahabat yang setia hanya kita ketahui bila kita sedang berduka"

3 comments:

Kamezaim said...

sama2 idalara.. suri hidup?? sapelah yg malang agaknya tu.hehe

Idalara said...

hahahaha...janganlah ckp mcmtu..tak baik tau..

ieyra said...

untungnya auntie dapat kawan like uncle tu....perfect frenz right.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...