Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Thursday, January 22, 2009

Bila Cuti Datang Lagi

Jika orang lain sibuk menghitung hari nak bercuti
berbeza pulak dgn aku ni...
aduhhh..boringnya bila cuti datang lagi..
pulak tu empat hari..
Mana nak pegi ek..nak balik kampung..
baru sangat aku balik kg.
nak pegi makan angin..dok hotel..
makan2 shopping..aku bukannya mampu.
kalau aku buat macmtu alamat terkucillah
budjet aku bulan ni....
Kesudahanya memang aku tak bercuti..
siapkan apa yang patut kat rumah,
then datang ofis..
Bos dah siapkan keja2 yang aku kena
buat masa cuti panjang ni...
bestnya..banyaklah OT aku bulan ni ..
Alhamdulillah...so...
cuti2 tu ada hikmah buat diriku.
Tambah sedikit pendapatan dengan
bayaran OT yang aku buat.
Siap buat OT...apa lagi dok mengadap
buah hati pengarang jantung aku..
IDALARA.BLOGSPOT.COM.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...