Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Friday, January 30, 2009

Cuba Teka


Kawan-kawan semua...jgn terkejut tguk gambar kat atas ni...kalau singgah kat blog kamezaim akan ternampaklah gambar ni..eksen dia dah letak gambar tu kat blog dia.
idalara amik dari blog kamezaim...saja nk test,uji kawan-kawan semua..cuba teka yang mana satu kamezaim..siapa yang berjaya teka dapat hadiah penginapan dua hari tiga malam kat rumah sendiri...hahaha..teka jgn tak teka..jangan tanya kat kamezaim..tak aci..kamezaim jangan bgtahu pulak...

7 comments:

Kamezaim said...

mana aci.. mana aci...

Idalara said...

kalau tknk aci..cari nana..hahahha tu lah nakal sgt..suka kacau org.

ieyra said...

tol tu auntie,uncle ni suka kacau org...ieyra selalu jadi mangsanya..
biar ieyra teka ek,,ieyra rasa uncle yang baru keluar dari van tu,,sebab dalam pic tu yang kuar dari van tu nampak buntut je...xglamour.hahahaha

Kamezaim said...

kurang asam betul si ieyra ni.. nak kena tarik telinga betul si ieyra ni.. ish..ish..

Tera said...

yang depan skali tu kot

nurul iman said...

y mane satu kamezaim?nak tau gak....

Idalara said...

iyera..jgn dilayan uncle tu..nnti iyera lg pening,
tera..kalau nak tahu kamezaim tu kat perkataan DA..nmpk hebat tak?
Nurul iman...dah tahu kan mana kamezaim..
Kamezaim jangan marah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...