Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Friday, February 20, 2009

Migrin Lagi.....

18 Feb..lewat 11 mlm..
Sejak petang aku mula diserang migrin lagi...hampir sebulan rasanya tk diserang...mak oiii..berdenyut2 pale ni..nk sentuh rambut pun rasa ngilu sgt...try tknk telan ubat kuning pekat tu...tp menjelang tgh mlm tmbh kuat denyutan..gagahkan diri bangun..renung wajah kedua2 permata hatiku yg lena dibuai mimpi. apa akan jd pd mereka jika tiba2 ibunya sakit dan tak terdaya buat apa2..ah...dtg kekuatan dalam diriku..aku harus kuat melawan apa saja yg datang..setakad migrin je..
19Feb..
Kepala masih berdennyut..tapi aku harus bangun...sarapan anak2 harus disiapkan..anak2 msti dikejutkan utk solat suboh..dan ke sekolah...siap urus anak2 ke sekolah aku menyiapkan diri ..aku ni mng degil...masih mahu ke ofis dgn pale berdenyut begini..ada yg mst aku siapkan dan letak atas meja bos sblm pukul 10 pagi..
9.00 pagi..siap tugasan..bos suruh balik jpe doktor..kwn2 ofis pun halau balik..hehehe..jgn pkir pasal keja..jgn pkir apa2...huh!!..boleh ke gitu?...
9.30 pagi...jpe doktor...stress dok kata..pikir apa?..keje? anak2?...bukanlah dok...otak saya ni tak boleh stop berfikir...masa tido pun berfikir..
10.00 pagi..naik atas(rumah sblh ofis jer)..telan ubat dan bummm...zzzzzz...jangan tido terus dah lah hehehe..

4 comments:

Mr. Azman @ Kreuger said...

uih... akak pon makan ubat kaler
kuning tuh ke? same la dengan aku.
tapi besor sangat le ubat tuh...
kekadang macam nak tercekik rasenye
gagaga~

ape yang dipikirkan sangat sampai
migrain ni akak? harap bersabo
dalam menumpuh segala ujian tuhan
setiap hari.

thanks untuk semua nasihat akak~

Idalara said...

hahaah...sekapal lah kita man...
kdg2 pale otak kita ni tak boleh nk berhenti dr berpikir...
apa2 aje lah yg dipikirkan...
insyaallah akak akan lbh sabo..

Eiba said...

Kak...bawak2 lah berehat kan otak tu...Jaga makanan gaks..Otak wanita macam kita nie nak pakai lama..Dunia nie pincang kalau wanita2 jelita dan bijak cam kita nie x der heheheheheh..
So kena lah jaga kesehatan kita yaa...chaiyok..chaiyok...

Idalara said...

hahaha..rite eiba...tiada lelaki kita mampu hidup kan..tp lelaki mampu ke hidup tnpa wanita...jawab kame..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...