Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Sunday, February 08, 2009

Bila Jemariku Diinai

Eh! bila kau nikah..bila kau naik pelamin? itulah antara soalan teman2 bila lihat kedua puluh jari jemariku berinai merah bak saga..hehehe..tkde maknanya..bukan mengenang nostalgia semalam..bukan menggamit memoir dua puluh tahun dulu..bukan bernikah lagi atau naik pelamin...tak salahkan rasanya saje nk suke2....nk buat kelainan sikit..cantik apa bila kuku diinaikan..lebih baik dari pakai pewarna kuku. Sbnrnya semasa kawan ida balik dari mengerjakan Haji baru2 ni,dia bagi inai ni kat ida..so..nak tguk ok tak inai ni ida pun try..ini lah rupanya...merah sgtlah mak ngah..

Ni mst ada teman akan kutuk ida ni...tggu je lah...

"bila hati digamit resah..buat sesuatu yang akan menceriakan semula"

4 comments:

Kamezaim said...

eh..eh.. cantiknye jari dia.. hehe tapi kuku tu kena potong sikit.. hehe macam jari anak dara lah.. ekekekeke

Idalara said...

hahaha...kan dah kata mst kena kutok ni..tak pe lah..at least gelak2 gak bc komen kamezaim tu..nntilah ida potong kuku tu..

ieyra said...

cantiknye????uncle tu xtahu ape2 auntie

Idalara said...

hehehe..ntah lah ieyra..jari auntie ni mcm2 keje buat..manalah ada mcm anak dara punya jari...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...