Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Thursday, February 05, 2009

Teman Yang Mengerti

Gembira dan terharu sgt bila terima ucapan yang cute ini dari seorang teman..walaupun teman itu jauh beribu batu..dia faham gelodak yang melanda jiwaku....walaupun teman itu hnya ku kenali di alam maya ini namun dia amat mengerti kelukaan ini...walaupun teman itu tak pernah ku temui namun aku rasa dia sentiasa memerhatikan ku..sering bertanya khabar melalui email...sering mengambil berat tentang diriku...tapi dia hanya seorang teman baik..tidak lebih dan tidak kurang..

Muga teman baikku itu bahagia dan dirahmati selalu..muga dia menemui cahaya hidupnya, seseorang yang akan menemaninya sepanjang hayatnya....seperti yang sering dipohon untukku.


" Jadilah seperti sepohon kurma,walau dilontar dgn kayu dia akan membalasnya dgn buah kurma yang manis"

3 comments:

Kamezaim said...

sedihnya..siapalah aku ini di ingatanmu..mungkin aku bukanlah temanmu yang mampu beri kad mcm tu..

ieyra said...

auntie,ieyra xboleh nak kad yang macam tu....tapi ieyra just boleh bagi kad kawen je...hehehe

Idalara said...

kamezain tak perlu bg kad seperti itu idalara mng dah tahu kamezaim seorg teman yang setia dan jujur.

ieyra..auntie tggu tau kad kawen tu hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...