Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Wednesday, February 18, 2009

Anak Anugerah Yg Tak Ternilai

Ada cerita di sebalik gambar yang aku paparkan kat sini...tp atas sebab2 teknik kisah tu tk boleh nk download..mungkin later aku akan citerkan kisah tu...kisah yg agak sedih..menitik airmata aku bila baca kisah tu...kiranya ada perempuan yg bernama ibu..tapi sangat kejam dan tergamak membuang anak ynag tak berdosa...sbnrnya..memang ramaipun dalam dunia yg bersifat seperti itu,cuma kurang pendedahan....anak adalah anugerah dr ALLAH yang tidak ternilai...jika kita ibubapa berjaya menjadikan mereka anak2 yng soleh,merekalah kelak yang akan menolong kita ibubapa di akhirat kelak...
"Anak2 adalah permata hidupku..menemaniku kala sunyi dan sepiku"

5 comments:

@_da said...

Orang yang tak tau menilai kasih syg yg sanggup berbuat begitu... sy menanti permata hati ini sanggup berkorban apa shj untuk menjaga anugerah ini...

Idalara said...

betul eida...anugerah yg sgt tk ternilai untuk dunia dan akhirat..
sdgkan haiwanpun sygkan anak..

Idalara said...
This comment has been removed by the author.
Zamz said...

ramai yg takde anak susah payah nak dpt kan anak..yg dpat buang2 plak

Idalara said...

hmm...sbb dia pulak senang nk dapat zam..yg salah tu selalunya mudah je jadinya..tu sebab senang dpt senang buang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...