Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Monday, February 02, 2009

Antara Filem Hindi.Realiti dan Kisah Sorg Teman




Kalaulah apa yang berlaku dalam kehidupan kita ni mcm dalam filem hindi tu bestkan..apa saja kesusahan,kesukaran,penderitaan,pahit getir dan apa saja pasti endingnya happy ending..tak penah sekalipun filem hindi yang aku tguk endingnya hero atau heroinnya tak bersatu atau mati..kalau bercinta..ditentang sehngga hampir mati pun tetap akan berjaya mencapai matlamatnya..alangkan indahnya jika tiap apa yang kita hajati kita dapat macam cite hindi tu..belum lagi dgr lagu ayng didendangkan oleh pelakonnya konon..belum lagi tguk hero dan heroinnya yang cun melecun...terbuai2perasaan bagi org yang tgh dilamun cinta..tambah menderita org yang sedang rindu merindu...ahh...itu hanya cite..untuk membuai perasaan dan menambah angan2..realitinya..tak penah sama seperti dalam cite.
Aku buat entrinya saja suka2..masa tak sihat, terbaring je..mata dok mngadap tv..semua cite aku layan (mngpun aku minat giler pelakon sorg ni....hehehe).
Tapi yang paling penting ialah cite sorg teman yg membuat aku terpanggil nk tulis sesuatu kat sini..kata temanku itu dia rasa dia dah jatuh hati kat seseorg,ku tanya siapa dia tapi dia kata 'biarlah rahsia' macam kata Dato CT dalam lagunya....hmmm...terkedu juga bila aku baca msg temanku itu..tak tahu nk gambarkan apa perasaanku..terkejut..suka..gembira..sedih...ntahlah..Walaubagaimanapun aku nasihatkan temanku itu supaya berterus terang pada gadis yang dia suka tu..supaya tak melepas lagi..jika temanku itu terbaca entri ni..jgn berharap apa yang kita impikan macam cite hindi...sbb kita dalam dunia realiti.

4 comments:

Kamezaim said...

siapakah dia tu idalara?? hehe

Idalara said...

Hish...biarlah rahsia..bak kata teman ida tu..ida ni penyimpan rahsia yang paling setia tau..

ieyra said...

macam kenal aje mamat dalam pic tu....sekali tengok teringat plak kat ex-boyfriend ieyra....huahuahua(perasan gitu)

Idalara said...

ieyra...kalau gitu xbf kita samalah kot..xbf auntie pun rupa dia lbh kurang gitu...hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...