Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Sunday, February 22, 2009

Lepaskan Aku KeLaut...........

Ku kira jalan ku betul dan langkah ku tepat
Tapi hakikatnya aku salah dan aku tersesat
Ku kira aku berenang di laut dan terbang di awan lepas
Tapi rupanya aku diburu kemelut dan aku tewas
Sayang...maafkanlah andai aku mengganggu tidurmu nan lena.
Esuk..lepas kau sedar..bahawa aku tiada lagi di sisi...
Anggaplah aku telah pergi.
Tapi andai masih ada bayangku lagi..
Usah kau biar tanpa hala..
Kutip dan lepaskan kembali..
Aku ke laut.......................

8 comments:

hazlin said...

wah, jiwang sungguh. dalam makna tu. tapi saya ni tak pandai bersastera...

hysMan.. said...

wahh,power ayat..
hehe..
same as me kak..
bahasanya puitis bangat..
tak bape nak faham..
hehe..

azza_irah said...

suka sgt bc ayat2 akak..
kuatkan smngt kak..

Zamz said...

buat sendiri ke nih..terror ek

Eiba said...

Powerr...powerrr...sampai saya x faham apa yg nak dilepas kan...hehehehehe..maklum lah eiba nie x pandai bhsa2 yang indah2..kui..kui...

Chaiyok..chaiyok...

Starbon.mu said...

keren banget blognya. kayaknya saya harus belajar banyak untuk bisa menulis sebagus itu...:)

DzN said...

Wuihh...
Nyoba dkirim ke media massa aja mbak.
Sapa tw nanti dpt honor kan lumayan. Hwehehe...

Idalara said...

hazlin...bila jiwa terlara..inilah yg keluar dari hati..

hysman...power ke...biase2 je...kna fahamkan juga..hehe

thanks azza..kerap berkunjung dan bg kata2 semangat..

Zamz....bolehlah...untuk diri sendiri..

eiba..apa yg nak dilepaskan?...apa2 je lah..

star..nnti kamu juga bisa menulis begitu...tp jiwanya mau lara gitu..

Dzn...belum dicoba kirim ke media..
ngak bermutu lagi dong..

thanks semua...perihatin dan kata2 kamu buat ida lebih bersemangat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...