Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Sunday, February 01, 2009

Hobi Bawa Rezeki




Masa idalara muda2 sikit..hehehe(skrg pun tklah rasa tua sgt)ini lah yang paling idalara minat sgt..jahit 'cross stitch" atau melayunya kata jahit suji bilang..beberapa tahun yang lalu harga satu ikat benang baru 45sen tapi skrag dah hampir RM1.00 atau mgkin lebih lagi..idalara 'giler' betul jahit cross stitch ni..tapi idalara buat duit dgn hobi yang satu ni..biasanya jiran2 atau teman2 beli setelah siap di frem kan apa saja gambar yang idalara buat..bestkan..hobi yang mendatangkan keuntungan..tapi idalara rasa anak2 remaja sekarang mcm ieyra tu mgkin tak tahu jahit cross stitch ni..apa taknya jari jemari diaorag lebih senang dan laju menaip keyboard pc atau hp..hehehe jgn marah..tapi jgn tak tahu kalau rajin mengadap internet tu kat situ macm2 peluang perniagaan boleh kita dapat,yang penting rajin dan usaha.

"Dimana ada usaha disitu ada kejayaan"

7 comments:

ieyra said...

amboi masih sempat nak glamourkan ieyra ek...
ieyra ni mmg xpandai dalam bab2 menjahit ni,tapi kalu disuruh koyakkan ape2 aje ieyra sudi tolong...huahuahua

Kamezaim said...

si ieyra tu mmg tak reti jahit.. confirm.. dah la kuat tidur lepastu suka sangat kencing malam.. ekeke

Tirana said...

hehehe...Kamezaim ni..tak baik kata macam tu kat ieyra..kesian kat dia..

Ida..saya pun suka jugak jahit menjahit ni tapi sejak bergiat aktif dengan blog, hobi tu semua tertinggal.. Entah bila nak mula balik.

Idalara said...

iyera..jgn amik hati dgn uncle tu..
dia gurau2 je tu..

kame..nnti carilah bakal wf yang pandai segala2nya..

Tira..ida pun skrg dah tak menjahit lagi sbb sibuk sgt dgn keja kat ofis..hobi tggl hobi jer.

Tera said...

lawanye... nak order 1 blh yg?

Idalara said...

ala2 tera...
skrg ni masa nk jahit cross sticth ni dah jadi agenda yang ntah keberapa..
kalau tera nak yang kat rumah tu bolehlah..tp ida bg free je..
alamak kang org lain pun nk gak..hehehe..

maicher said...

mayor486
mill3546
owl8642
own78524
poesy4862

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...