Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Friday, February 06, 2009

Bila Anak Ke Pasar

Semalam lepas singgah kat rumah eiba...tguk eiba masak ketam..adoi..terliur dan jam2 tu perut jd lapar..so idalara pun ajak dua hero ida ke pasar yang jaraknya sepelaung dua dr rumah idalara..bagi org yang agak berat badannya mng termengah jugalah nk menyampaikan ke pasar tu..tp bg idalara yang cuit miut ni..no hal, siap berlari2 anak lg..hehehe..hah!..inilah antara menu2 yg anak2 idalara beli.

Dadeh - budak2 athma tak digalakkan makn selalu.tp anak2 ida bantai gak.

Buah dukong - my favorite

Anggur Hitam tanpa seeds..

Soto Bakso - Nyam nyam..

Murtabak - memang best..

Sebenarnya ada lagi yang yang dibelinya tp bnyk sgt nk tunjuk kat sini..nnti ada lak yang mengidam..meleleh air liur..dan idalara pula beli ayam..sbb esuk nak masak rendang ayam cili padi..makan dgn nasi himpit..nymmmm..tunggguuuu..

1 comment:

ieyra said...

nak tikit........ieyra dah terliur ni.....mmmm nyam2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...