Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Wednesday, February 04, 2009

Telatah Anak Bungsu







Antara gambar2 yang anak bungsuku Abdullah Zaki berusia 11 tahun snap menggunakan hp Sony Ericsson..sbnrnya aku pun tak bape pandai nak buat..hehehe...skrg baru tahu bnyak fungsi2 kat hp tu...

5 comments:

ei_da.. said...

budak2 sekarang ni kreatif kak.....

Kamezaim said...

tajuk tu telatah anak bongsu tp bila last sekali ada gambar mak bongsu, jauh terpesong dari tajuk tu.. wakakakakakakaaka

Idalara said...

betul tu ei_da..kalu bab hp dgn komputer ni diaorg lg advance..

Kamezaim..biasalah...ibunya pun nak masuk sekali...kalau kamezaim nk join sekalipun boleh..hehehe

ieyra said...

tang gambar mula2 tu,masih kena ngan tajuk....tapi gambar yang last tu dah jadi lain plak....hehehe

jacker said...

xiongyali
aodili86
basainuona
aoguang55
fengshenbang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...