Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Sunday, February 01, 2009

Dana Untuk Rakyat Palestin






Menjelang malam kesihatan Idalara beransur pulih..tak tahu rupanya ada konsert untuk rakyat Palestin kat Astro ..Konsert tersebut bertujuan mengumpul dana untuk membantu mereka di Semenanjung Gaza. antara artis yang terlibat ialah Dato Siti Nurhaliza,
Mawi, Ramli Sarip.Raihan.Jacklyn Victor,Aiman(finalist akademi Nasyid)Misha Omar dan sebuah kumpulaan Koir. Tetamu kehormat adalah DYMM Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agung dan Sultanah Kedah,Timbalan Perdana Menteri dan Isteri selaku penaung dan semua dif2 kehormat.
Kesemua persembahan sgt menarik dan berkesan di hati..acara menyampaikan sumbangan drp badan2 korporat adalah kemuncak drp konsert tersebut..bila lihat jumlah yang mereka sumbangkan ternyata terlalu ramai org2 kaya kat Malaysia ini..
DRHB Hicom menyumbang sebanyak 1 juta dan Yayasan Al Bukhari menyumbang sebanyak 1.5juta.. Dana dari rakyat Malaysia yang perihatin yang dikumpul oleh NSTP berjumlah 5 juta..begitulah perihatinnya mereka semua..bagi yang tak mampu hanya doa yang dapat dihulurkan.

2 comments:

intan shaheera@ieyra said...

konsert semalam tu misha omar ada jugak ke???
nyesalnya xtengok...

Idalara said...

iye ada ieyra...td petang baru ada ulang tayang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...