Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Tuesday, May 26, 2009

Masaalah,Masaalah...iiiiii...Geramnya..

Tak tahu apa sebab dan apa punca...sejak petang ahad lalu blogku ada gangguan...setiap kali cuba masuk akan terpadam..tiap kali aku buka blog akan terpampang perkataan "internet explorer cannot open the internet site http// idalara.blogspot.com, operation aborted"puas ku cuba settlekan prblem ini tapi masih tak ok..yang menghairankan boleh pula ke dashboard dan hasilkan entri..mungkin ada sesiapa yang boleh selesaikan masalah yang menimpa blog ini..mati akal rasanya sebab tak boleh nak membaca komen2 yang dibuat oleh pengunjung..somebody help me please...

4 comments:

Yanmie said...

salam idea, cara penyelesaiannya view aje guna Firefox, ini krana IE tidak menyokong semua javascript yg ada. takpun kt blog tu ada script yg guna table. IE tdk menyokong script tersebut..huhuhu..blog yan pun camnie gak..tapi bila view guna IE 8 oklah. paling best view guna Firefox..

takpun cara lain...try tukar template..

al said...

salam...

betul apa yang dinnyakan oleh yanmie tu..yg dialami oleh ida baru je anaklaut alami..

cara penyelesaiannya..

anaklaut terpaksa padam semua script y bermaslah..yg sukar nak connect dgn blog..

Idalara said...

salam yanmie...saya ni bukan faham sgt apa yg yanmie katakan tu..tapi ada sorg teman suruh saya guna domain sendiri..nantilah saya belajar bagaimana nak solve prblm ni..terimaksih ye..

Idalara said...

salam al...tp saya tak tahu nak buat...belajar pasal ni pun tk so mcmne nak buat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...