Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Saturday, May 16, 2009

Kasih Ibu Tiada Tandingan..

Selamat Hari Guru buat semua guru-guru yang terlalu besar pengorbanan mereka kepada kita, terutama kepada teman ida iaitu anaklaut, su ,azza, cikgu Rashid dan siapa saja yg bernama guru, maafkan ida kalau ramai lagi yang tak ida sebut namanya di sini....walau hanya mengajar kita sebaris ayat..namun jasa mereka takkan terbalas jua....
Eh! nampaknya isi cerita ni lari dari tajuk...sebenarnya harini saja ida nak share gambar2 yang masuk ke kotak e-mel ida tadi..tenguk tu...haiwan pun sayang anak..tapi kerap juga kita dengar berita ibu yang membuang anak mereka di dalam tong sampah, dalam bilik air dan tepi jalan..ibu apa tu..kejam sungguh kan.
Rasa selamat dalam dakapan ibu.

Alaaa cayang...jangan main jauh2 nanti manusia tangkap..hehehe..

Tenguk tu si kembar berebut nak duduk celah2 ibunya..

Jangan risau anakku...pasti selamat dalam jagaan ibu..

Ibu takkan biarkan anakku terjerat dalam jaring buatan manusia...

Jalan laju2 manja...nanti lambat sampai sekolah..

Meh sini ibu bersihkan badan kamu yg kotor tu.

Wah! manjenya anak ibu ni...jap lagi ibu cari daging segar untuk kamu

Seronoknya bergurau senda dgn ibu kan...

Ler...ni kenapa pulak...ish! ish! ish!

3 comments:

anaklaut said...

salam....

gaamabar-gambar yang sangat menarik..tq sudi kongsi dengan sahabat...nicw view..

hysMan.. said...

itulah beza manusia dgn binatang..
hahaa..

Idalara said...

Salam al..
yup cantik gambar2 ni..sgt teruja bila melihatnya..

...................................

Salam Hysman...
sbb manusia ni berakal lah dia jadi mcmtu...sian anak manusia ni kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...