Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Saturday, May 16, 2009

Tanda Mata Dari Hati...Untuk Teman Semua.

Sejak dengan cara tak sengaja menerjunkan diri ke dunia blog ni aku rasa bahagia dan terhibur sgt..tak sangka blog aku yang ala-ala budak baru belajar ni ada juga yang sudi berkunjung dan memberi pandangan yang sgt bermakna buatku...dan lebih mengharukan lagi sudi jadi pengikut setiaku..bukan calang2 blogger yang singgah kat sini...yang dah ada nama dan terkenal pun ada juga sudi singgah kat sini..tak kisahlah sekadar singgah sekejap pun dah memadai buatku...jadi aku dengan rendah hati memberi tanda mata dari hatiku ini untuk semua yang menjejaki aku di sini..sudi2kanlah mengambil dan meletakkan di mana2 yang di rasa sesuai..


Jutaan terima kasih buat Anaklaut,Mezain,Azman@kruger,kamezaim,Hysman,djepoi,ieyra,cikgu rashid,sdr zulkifli,azza,su,kak yong,abg long,tirana,su,Amirul,hanafi,kamsiah,ras,tera,zamz,hazlin,ira,mamaqaypo, mimiey,reen,ryehana,setiasahabat,miss jaz,Naz,wana,secreet,setiasahabat,redynne,princessity ,dik amieynna ,cikin,harmidi,eiba.eida.ibu junes,marladyD,zariel,cik sara,ira,niera, nurhuda,awin,9w21imn,qasih ,dkrasz batu dan sesiapa saja yang tersinggah di idalara...maaf jika ida tak dapat@terlupa sebut semuanya.

Harum sungguh si bunga mawar
di puja di sunting si anak dara
kunjungan teman jadi penawar
buat mengubat hati nan lara
p/s...mohon maaf ada penambahan nama red colours..

14 comments:

anaklaut said...

salam....

award yang sangat cantik...terima kasih..anaklaut akan sematkan dalam blog..

Amieynna Amin said...

wpun nama kite xdsebut..
kite tetap setia mjadi pgunjung blog kak ida...
uhuk3..=)

Mr. Azman @ Kreuger said...

adakah nama aku yang sedang disebut-sebut itu??? patut la semenjak dua menjak ni.. aku dok tersedak jer.. kekeke...

kalau betul itu adalah aku... aku pon ucapkan terima kasih tak terhingga untuk akak.

semoga akak ceria selalu dan gembira disamping anak-anak tercinta~

"kuatkan semangat, tabahkan hati, teguhkan iman" amin~

hysMan.. said...

Salam kak ida,
akak ex-cikgu ye??

sblum terlambat..
SELAMAT HARI GURU kak..
hehe..
murni hati sorang guru..
:p

Dj Epoi said...

Salam Kak Ida...

Wah............dah pandai bagi Award kat rakan2 dah nooooo......

Tima Kaseh bebanyak...buat Akak....
Bagi Gua dalam Dunia nih sebagai Manusia...kita nih sama jer Kak....

Apa yang patut kita bantu ....
Kita bantu arrrrrrr mana yg boleh...

Dj Epoi sentiasa -
Apasalah Rezki & Ilmu yang Tuhan kasik ...kita sama2 kongsikan.....

Walaweiiiiiiiiiiii

Tq pasai AWARD nih!!!

reen said...

mekacih...wahai bakal besanku...nt sy amek ye...he...

Redynne™ said...

salam kak ida..

mekasih atas tanda matanya..

hati lara ada ubatnya
Cari penawar serata negeri
Teman b'kunjung sentiasa ada
M'bawa 'bunga' mekar dihati

*hepi mother's day ye kak..(t'lmbt ckit..) semoga sentiasa n terus tabah mengharungi dugaan hidup.. stay strong..:)

Idalara said...

Salam al.
sama2...mudah2an persahabatan kita berkekalan.
..................................

Alaa myna..akak minta maaf sgt..jenuh akak nak ingat tp terlupa juga..nnti akak tambah nama myna k..sori ye sayang.
.................................

Idalara said...

Ye lah man..patutnya akak letak kruger kat depan tu..sbb bnyak sgt nama azman..akak harap man pun sama...mudah2an perancangan nak naik pelamin tu berjln dgn lancar..
...................................

Hysman..yup pernah bergelar seorg guru masa remaja dulu..mekasih ye atas ucapan tu wlupun hnya bekas.
..................................

Dj epoi..award ke tu..tak tahulah,sama2 kasih...rasa2nya dah sampai masa bg tanda hati kat teman2 yg tak jemu2 dtg berkunjung kat teratak akak yg tk sepertinya itu..mudah2an djepoi tabah hadapi dugaanNya.
..................................

Hai reen...sama2 kasih wahai bakal besanku...amik jgn tak amik..
..................................

Salam redynne..
sama2 kasih..wah berbalas pantun pulak ye..bg akak ucapan tu tak pernah terlewat..mudah2an ikatan kita di sini tetap utuh.

Amieynna Amin said...

hehe..kak ida..
kite memain je laa..
hehe..
nway..thanks..
kite amek skg gak..

kakyong said...

Terima kasih atas kiriman kad yang sangat cantik itu...ada masa jemput ke tempat saya Ida..leh makan-makan..

Idalara said...

dik myna..jgn marah k..kak ida betul2 lupa..terimakasih sbb ingatkan kak ida..terimakasih ye sudi amik.
.................................

same2 kasih kakyong..dah g td umah kakyong..tguk kakyong makan2.

amirul said...

Salam Kak Ida,
Tima kasih bebanyak diatas award yang diberi InsyaAllah nanti saya akan cilok dan simpan... sekumtum bunga mawar merah...apa maknanya ya? hehehe...

P/S: Semoga akak sentiasa berbahagia selalu disamping keluarga n anak-anak

Idalara said...

salam mirul..sama2..sekuntum mawar merah..apa ertinya..mungkin kasih murni dari hati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...