Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Thursday, May 28, 2009

Maafkan Idalara

Buat semua teman2 yang mengunjungi 'idalara'..ida memohon maaf andai beberapa hari ini ida tidak dapat menziarahi teman2 yang banyak memberi pandangan dan komen..ada sedikit masaalah di blog..yang masih belum ida dapat selesaikan..dan buat sahabat istimewa ida,ida memohon jutaan kemaafan...tiap manusia melakukan kesilapan..ida hanya manusia biasa yg tak lepas dari melakukan kesilapan juga..ida akan bercuti mulai esuk 29 Mei 2009 hingga 31 Mei ini..jika ada kesilapan,terkasar bahasa ida mohon maaf..jika panjang umur kita bertemu lagi...
jika tidak..doa2kan lah ida manusia biasa yg banyak dosa dan kesilapan.

10 comments:

Dj Epoi said...

Salam Kak Ida...

Amboih bunyi cam merajuk jer nih ?

Hehehehehehe.....jangan ler camtuh Kak.....semua orang ponk ada kesilapan.....

Kesilapan yg kita lakukan ...kita jadikan sebagai panduan dan pelajaran untuk kita tidak ulangi lagi Kak....

Selamat Bercuti wahai Kakakku...

joegrimjow said...

yg nak exam lusa ni pon xsempat jugak

IxoR@ said...

tak mengapa la idaku sayang...tiada apa yg perlu dimaafkan pun.

selamat bercuti...

:D

Naz said...

selamat berceuti....

Tirana said...

Selamat bercuti...enjoy yourself..dan jaga diri baik-baik

SYAbAR said...

Selamat bercuti & bergembiralah sepanjang cuti tersebut....

hysMan.. said...

salam kak ida,
akak bercuti ke mana kak??
ok takpe..tak ur time..
tp jgn trus senyam udah la ye..
hehe

penjenayah.merah.jambu. said...

selamat bercuti kak!
kem salam anak2 ye! :)
masak sedap2 tau cuti ni..take care~

Idalara said...

salam dk epoi..sesungguhnya kamulah teman2 yg sentiasa mengerti..tak merajuk tpi mahu menenangkan fikiran asaja..insyaallah pesana djepoi kak ida jdkan ingatan.
..................................

hi joe...h...nak exam ke..
...................................

hi ixora...wah sejuk ati kak ida bc komen ixora..
...................................

thanks naz..
..................................

Salam tirana...terimaksih..insyaallah..dah selamat kembali semula ke dunia blog.
...................................

salam syabar..saya dah kembali semula ke rumah.
..................................

salam hysman..akak balo kg je..banyak hal nk diurus menjelng majlis perkahwinan adik ni..
...................................

secreet...terimakasih...masak sedap2?..hehehe..bila akak cuti akak cuti segala2nya..

ISHAK HASSAN said...

~ ASSALAMUALAIKUM ~

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin

Sama-sama kita berdoa semoga segala amal ibadah kita dan doa kita diterima dan dimakbulkan Allah Subhanahuataala.

Semoga anda terus tabah dalam menghadapi pelbagai cabaran dan jadikan segala cabaran itu sebagai sumber kekuatan kendiri anda.

Semoga sentiasa berbahagia di samping insan-insan tersayang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...