Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Friday, December 11, 2009

Jom Jenjalan...

Harini aku cuti..bukan aku cuti sorg tp seluruh negeri selangor cuti sebab hari Keputraan Sultan Selangor..kalau dipikirkan keja sampat nafas aku yg terakhirpun keja aku tk siap2..apa plan hari ni?..

Tapi before that..u all nampak tak banner aku yg cun melecun tu..itulah hasil keja wachak yang tip top..free pulak tu..mulanya aku cuma gurau2 senda je nak suruh buatkan banner (padahal serius tu heheheh) alih2 masa aku tgh keja my bestpren mimiey bgtahu wachak dah designkan aku satu banner..so dia punya kejalah ni uploadkan kt blog aku..mekasih mimiey n wachak..jasamu dikenang..so kalau u all nk mintak jasa baik wachak buatkan banner rajin2lah ke blog wachak yg baik hati tu...

Semalam janjji dgn anak2 nak bawak diaorg pegi Berjaya Times Square...kat Jalan Imbi..kerap gak aku nampak tempat tu tp tak pernah pun aku singgah..so harini aku nak bawak dua hero tu jalan2 kat situ pulak..apa yg ada?..macam2 ada..yang penting sediakan duit yg cukup...kalau tk takyah pegi..kiranya aku main redah je harini..

Sebenarnya semalam pihak Lembaga pengarah dah luluskan bonus kitaorg..alhamdulillah dapatlah setengah bulan gaji..memandangkan kelengkapan sekolah anak2 dah aku beli..wang perbelanjaan persekolahan pun dah aku ketepikan maka bolehlah aku belanjakan sedikit wang bonus ni untuk anak2..kesian diaorg..anak2 org lain cuti makan angin dok hotel sana sini..tapi aku ibunya tk mampu nak buat begitu..hanya ini yang aku mampu..

Jom sape2 yang cuti2 tu join aku kat Berjaya Times Square...

15 comments:

Imanisa riana @ sarimah said...

Salam..
Waaah..best nye jenjalan shopin' ni.
Nak ituttt..
Tapi tak dak bonus tahun ni... Najib tak bagi..hu..hu..hu. Baik lagi Pak Lah, ada gak bonus...

Ibu n Abah said...

ida,
kalau akak takyah dialysis ari ni... hendak juga akak join...
selamat bergumbira dengan 2 teruna...(jelez i).

wachak said...

Serononknyer dapat jenjalan ... nat itot boleh hehehe. Selamat ber 'isteri' hat bersama anak-anak.

Kakcik Seroja said...

Salam Ida..

masuk je ke rumah Ida ni, kakcik dah nampak header yang cantik tu :)

Wah! hari ini Ida jalan-jalan kat BTS ye?? nanti bolehlah masukkan gambar aktiviti Ida dan hero2 Ida tu kat sini, ye?

abu muaz said...

anak-anak kena dilayan juga.selamat berbelanja.

Maiyah said...

cantik kak bannr tu :)

azman said...

seronoknya nk ikut

Idalara said...

salam shaniza...
akak tkde pun shoping...just bawak anak2 kat BTS main2 kt cosmo world theme park..tu pun kira dah bnyk gak kuar belanje..sekali setahun pun payah nk bawak diorg..

Idalara said...

salam akak..
ida tk tahu pun akak ada penyakit yg terpaksa di dialysis...tkpe akak buat mana yg penting dulu..lain kali boleh jenjalan..

Idalara said...

wachak..kan ida dah pelawa..tggu2 kot2 wachak ada kt BTS...tp iye lah wachak keja smlm kan...

Idalara said...

salam kakcik..
terimakasih pada wachak yg buat kan banner tu..kalau nk harapkan ida mng tk pandailah nk buat..
seronok semalam anak2 main2 kat theme park tu..ida yg penat..insyaallah nnti ida updatekan suasana kat sana..

Idalara said...

salam sdr abu muaz...
bebelanja tk lah tp main2 kat theme park..seronok anak2..

Idalara said...

ye maiyah...wachak yg buatkan..cantikkan..

Idalara said...

azman nak ikut..hehehe..dah lepas pun..tp kan ida ada ajak..

Anonymous said...

kalau ajak shopping ni best ni takut duit kak nantui x cukup sebab selera saya besar sikit.ahahahaha gurau je

selamat bershoping dan holiday

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...