Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Sunday, December 13, 2009

Idalara dikecewakan Kamezaim........

Gambar header di blog kamezaim.com

Agak tak sayang mulut tajuk entry aku kali ni....sebenarnya ada cerita disebalik cerita pasal tajuk entri aku tu..Alkisah malam semalam..masa bersembang dgn kamezaim maka kami bersetuju nak bertemu buat pertama kalinya setelah hampir setahun kenal di alam maya..banyak kali dah pertemuan yg dirancang tak menjadi..so.... rasanya plan nak bertemu harini insyaallah berhasil.

Tujuan aku turun KL harini sebab nak bertemu kamezaim dan kawan baik aku dari Bangi atas urusan peribadi sikit.., berjanji dengannya nak bertemu di MidValey..kamezaim bersetuju..setelah urusanku dengan kawan dari Bangi tu selesai aku segera menghantar SMS kepada kamezaim...tapi alangkah hampanya bila kamezaim membatalkan pertemuan ini atas alasan segan bin malu..

Puas gak aku pujuk si kamezaim ni..ntah apa yang nak dimalukan aku pun tak faham..nak malu dengan aku ni? aku anggap kamezaim tu macam adik2 je..tak tahulah kalau kamezaim takut awek dia jeles sebab nak jumpa aku..alaaa..kalau kamezaim bawa awek dia pun apa salahnya..boleh gak kenal dgn bakal adik ipar angkat..atau kamezaim takut jatuh cinta kat idalara ke? hahahaha tk mungkin....

Sebelum balik berkali2 lagi aku pujuk kamezaim jumpa..tp jawapan dia tetap sama...segan...malu.... segan.... malu...segan... malu...itu saje yg diulang tayang....naik geram aku..ish..nampak je gagah perkasa si kamezaim ni... tp hati kecik mcm kuman (kalau org tahu wat malu je hahahaha)..

Di bawah ni antara sms aku dgn kamezaim tadi..:

Idalara : Nak jumpa ke tak ni..akak dah nak ke Mid ni...

Kamezaim :Argh...xnaklah..segan..malu.....ngee...

Idalara : Takpelah..nak wat macmne..tkkan nak paksa zaril pulak..tapi..kira2nya akak kecewalah harini.

Kamezaim : Apakata kita jumpa lain kali je, kita g tenguk wayang..?

(dalam hati..ish tk hingin aku tguk wayang dgn kau zaril..)

Idalara : akak bukan nk tguk wayang dgn zaril, akak nk sembang2.

Idalara : Apa kata kita tkyah jumpa..minggu depan akak sibuk,banyak keja.

Kamezaim: Aduh..janganlah mcmtu kak..buat saya rasa bersalah plak..bukan tknak jumpa cuma blum bersedia..kita jumpa lain kali ok..zaril janji.

Idalara : hmmmmm....

Bila dah baca msg kamezaim tu aku pun terus balik....semasa dlm perjalanan aku bgtahu kamezaim nak buat entri pasal hal yg berlaku td......tp kamezaim tk percaya dan gelak2 kan aku..apa dia ingat aku takut atau segan nk post kan entri ni..dia mati2 tk percaya..siap tulis kat entri dia "idalara nak berperang dengan kamezaim"..hahahaha....ni kira berperang ke kamezaim?

Sebenarnya ada sesuatu aku nak bagi kat kamezaim tadi kalau dpt jumpa..maklumlah dah setahun kenal masih tk bersua muka so sebagai penghargaan dari seorg sahabat @ kakak aku nak hadiahkan dia benda kat bawah ni..
One Drop Perfume for Men..tapi rezeki kamezaim tkde kot...

Mungkin kamezaim tak sudi nak jumpa idalara tu..maklumlah.....siapalah idalara ni pada kamezaim...rupa tiada, budi bahasa kurang, harta benda jauh sekali..takpelah...Allah dah aturkan harini aku memang belum berpeluang bertemu dengan kamezaim..insyaallah satu masa satu ketika pasti bertemu..

Buat kamezaim...."jangan marah aaaarrr...."

23 comments:

wachak said...

Alahai cian nyer ida. Dah siap beli purfume ... apa boleh buat org x sudi ...

kamezaim said...

pergh.. nak tidor pun dah tak lena dah ni.. hahaha Kejam nye.. xpe..xpe..xpe.. tunggu la, hari ni hari kamu, esok lusa hari kamezaim plak.. hahaha wuargh.. awurgh.. sedih sial, kena kutuk habis,... hahaha xpe..xpe..

maiyah said...

bg kat sy je perfium tu heeeee

kakcikseroja said...

kalau jumpa kakcik kan bagus? :)

blueCITY said...

salam,
huwaaaaaaaaaaaaaa
padan muka dia
kan dah tak ada rezeki
kehkehkeh

sabo sabo
nanti kalo jumpa dia
tarik2 jer idung tuh
muahhahah

take care ya

Tukang cerita said...

uit, perang cyber ke ni kak?

tak de rezki kak....
lain kali bleh jumpa kot....
:)

alang said...

Nak malu apanya pun saya tak paham. Biaq pi kat dia la. :D

Btw lain kali klau kamezaim takmau jumpa, contact la Zaim(Alang). Boleh jumpa borak2. Hehe.

Idalara said...

tkpe wachak..kamezaim tu bukannya apa..malu2 kucing..bila dia tahu ida nk bg dia perfume meyosal tk sudah dia...

Idalara said...

ler...apa yg kejamnya..kamezaim yg kejam..dah janji tp tk datang..smpai hati hampakan hati seorg kwn ye..hari ni mng hari ida sbb dikecewakan..lainkali kalau kamezaim nk jumpa ida buat pulak mcmtu..apa kau rasa?.....hehe

Idalara said...

kat maiyah nnti kak ida bg one drop for women...ok tak?

Idalara said...

betul tu kakcik..mst kakcik tk hampakan ida...

Idalara said...

bukan kata nk tarik hidung biru..ida nak gigit je telinga kamezaim tu..

Idalara said...

taklah nurul@tukang cerita
cuma perang dingin je...jap lagi ok le tu..

Idalara said...

ntahlah alang...
patutnya pompuan yg malu2 nk jumpa..terbalik pulak..
lain kali ida jumpa alang je lah..pasti tak dihampakan kan,..

Mybabah said...

Assalamualaikum. Dengan segala hormatnya anda dijemput berkunjung ke blog saya http://www.mybabah.blogspot.com dan isteri saya http://www.teacherrahila.blospot.com. Di sana anda terdapat mutiara yang selama ini anda cari.

Idalara said...

waalaikumsalam Mybabah..
insyaallah sy akan ke sana secepat mungkin...terimakasih kerana mengunjungi blog sy.

ai@reel said...

kamezaim: lain kali kalau segan ajaklah sesiapa temankan supaya tidak rasa kekok ialah ist time jumpa.zaman sekarang ni kalau malu rugi nanti....kena sentiasa berfikiran positif

kak ida:perfume tu simpan utk saya plak.ahahahah

anaklaut said...

:))

Sofia said...

Padan muka kamezaim kan ummi..

Ummi.. nnt kalau turun Ipoh, bgtau kt sy.. hehehe

Rashid said...

Senyum je baca entri ini..

Utk kak ida, mungkin kamezaim itu belum bersedia dalam erti kata yang sebenarnya.. malu tu alasan je.

Sentiasa fikir positif. Tapi bagi saya, 3 kali je sy berjanji. Kalau dah mungkir janji pertama, okey lagi. Kali ke-2.. sabar lagi. Kali ke-3 maaf.. takde lagi maaf bagimu. Tak akan ada hati lagi mau jumpa! zalimkah saya? nak buat camana.. itulah saya kak.

Sukar berjanji.. tapi tak suka langgar janji..

Idalara said...

salam anaklaut :))

Idalara said...

sofia..ntah bila ummi nk turun Ipoh..insyaallah nandai ummi ke sana ummi bgtahu..kamezaim tu memang..dah tk dtg baru nk menyesal..

Idalara said...

salam cikgu rashid..
betullah kata cikgu tu..kamezaim tu lom bersedia..nnti bila dah bersedia..kak ida pulak yg tk mahu jumpa..
rasanya ok je rashid buat mcmtu..tak zalim..kita ni ada harga diri..berpegang pada janji kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...