Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Wednesday, July 22, 2009

Jawab Tugasan Dari Nur

Bila kena buat homework ni yang aku rasa letih sikit..maklumlah bukan anak2 ribena..namun untuk tidak menghampakan Nur inilah jawapan kak ida..


1. Bekas kekasih saya adalah:
takde bekas...sebab tak sempat bercinta dah putus..hehehe..


2. Saya sedang mendengar:
suara hati ku berkata..lupakan dia..


3. Mungkin saya patut:
lebih garang pada anak2 supaya dengar kata.


4. Saya suka:
makan coklat bila susah hati.


5. Sahabat2 baik saya:
yang sentiasa memberi kata2 semangat kat aku


6. Saya tak faham:
mengapa aku suka kat dia,sedangkan dia tk suka kat aku..



7. Saya kehilangan:
sebuah rumahtangga yang bahagia satu masa dulu.



8. Ramai yang kata:
aku nampak lebih muda dari usia sebenar..(tipulah tu..saja nak amik ati..)



9. Makna nama saya :
'yang di puji'..setiap hari di sebut dalam Solat.



10. Cinta itu adalah:
suatu perasaan sgt indah anugerah dari Ilahi.



11. Saya akan cuba:
jadi ibu terbaik untuk anak-anak.



12. Ayat SELAMAnya membawa maksud:
Hingga akhirnya



13. Telefon bimbit saya:
Sony Ericsson warna merah..dah 3 tahun tetap setia dgn hp tu.


14. Bila saya terjaga dari tidur:
saya mesti ingat dia.(ish!...)



15. Saya paling meluat:
lelaki perasan bagus sangat.



16.Pesta/parti:
tempat besuka ria dan makan2



17. Haiwan yag paling comel pernah saya temui:
Kura-kura



18. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
usia 18 - first time jatuh cinta.



19. Hari ini:
aku rasa kecewa sangat sbb dia dah ada pilihan lain..huaaaaa...


20. Malam ini saya akan:
tidur nyenyak, tanpa ingatkan dia lagi.


21. Esuk saya akan:
mulakan hidup baru(itupun kalau masih hidup)

22. Ketika saya lihat wajah saya di cermin:

aku kata...Ya Allah cantikkanlah pekertiku seperti Kau cantikkan wajahku.



23. Pusat membeli belah atau atked permainan:

takde..sbb tkde duit nak pergi..heheheh

24. Makanan barat atau Jepun

tak makan sbb aku bukan org barat atau org jepun.

25. Bilik terang atau gelap:

terang, sebab aku tak suka dalam kegelapan

26. Makanan segera adalah:

yang buat mati segera.

27. Ayat terakhir yang anda kata pada seseorang;
adik abg tido..esuk sekolah...

28. Siapa yang anda mahu Tag

takde sapa-sape..sebab malam ni baik hati..hahaha..


p/s muga NUR puas hati dengan jawapan Tag dari kak ida ni..

p/s bila kita tahu kita memang bukan pilihan dia (bukan sebab hati dia belum terbuka atau sebab masih tak lupa cinta pertama..so tahulah kita membawa diri.

7 comments:

biru said...

hmmmmmmmmm....

hati dan perasaaan wanita banyak persaman =)

hati masih sayang
tapi fikiran mesti kena lupakan
hati n minda tak seiring

hope nanti jumpa saat hati dan fikiran punya rasa yg sama
=)

Krasz bAtu said...

hehhehe
saya masih byk tag x terjawab

Idalara said...

salam biru..
itulah namanya wanita.
apa yg biru rasa ida rasa..

Idalara said...

salam dkraz batu..
kka ida pun dah banyak terlepas..tp kali ni rasa senang nak jwb so..jwb jelah

Org Ganu said...

wahhh beznyer baca jawapan kak ida..
so matured..yela orang dah banyak pengalaman..bukan macam saya ni,dah besar tapi perngai cam budak2 lagi..hehe..
apa2pun..siapakah gerangan lelaki yang kak ida tak leh lupa tu? bleh tau if u dun mind..he..

easza said...

betul biru..ida.. perasaan perempuan semua sama...

lg satu... kenapa bila dah syg..dia buat apa pn kita sanggup bersabar...

perempuan oh perempuan...

Idalara said...

salam org ganu..
ye ke best bc jwpan kak ida..jawapan yg terlahir dr hati..
dah org ganu msih muda mstlah perangai pun kebudak2kan.
siapa dia tu..syyyy..rahsia..hnya dia yg tahu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...