Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Saturday, December 25, 2010

Alhmamdulillah...Rezeki Akhir Tahun...

Bismillah...Salam.


Alhamdulillah..walaupun kesihatanku tak berapa bagus sehari dua ini, namun dapat juga aku siapkan semua keja2 yang urgent..semua pinjaman anggota siap diproses dan masuk ke akaun mereka semalam (24dis)..senang hati dapat gembirakan hati orang lain..aku faham hujung2 tahun begini ibubapa memerlukan perbelanjaan yang banyak untuk persekolahan anak2...mudah2an pinjaman mereka dapat dimanafaatkan dengan baik.

Hari ini buka2 saja emel..aku menerima sesuatu dari seorang sahabat lama Mezain yang agak lama tiada khabar berita..satu blogheader yang cantik...terimakasih Zain...walaubagaimanapun aku masih belum menukar header tersebut, masih menggunakann header pemberian wachak.

Inilah headar yang dihadiahkan oleh mezain pada aku...cantik tak.

Beberapa hari yang lepas pula, aku menerima tasbih yang cantik ini..pemberian rakan sekerja yang baru pulang dari Mekah, kedua2 tasbih ini sangat cantik..inilah pertama kali aku menerima tasbih begini...selalunya yang biasa2 saja...

Tapi satu berita yang paling mengembirakan hati aku dan semua kakitangan Koperasi ialah kelulusan bonus sebulan untuk tahun ini! berita tersebut aku terima malam tadi, disibarkan oleh rakan2 melalui sms..Alhamdulillah syukur padaMU Ya Allah,...segala penat lelah kami dihargai..memang sepatutnya kami diberi bonus sebulan memandangkan Koperasi mendapat pujian 4 bintang daripada SKM yang menjalankan Audit DDE selama 10 hari baru2 ini...

Insyallah pembayaran bonus akan dibuat pada minggu depan..alhamdulillah dengan bayaran bonus tersebut dapatlah aku gunakan untuk bayaran yuran dan pembelian buku2 sekolah anak2....selesai satu masalah yang sering menganggu fikiranku.

Hari ini aku bersiaran dari Kampung...petang semalam setelah selesai semua kerja2 yang penting aku meminta kebenaran pulang awal....pukul 3.00 petang di BBST dan tepat pukul 7.00 petang aku sudah berada di Melaka...dan sebelum pukul 7.00 petang ini insyallah aku akan berada di BBST semula.


p/s kembali ke kg membawa hati..di sini segalanya tenang dan mendamaikan..tiada yang terluka dan dilukai.

36 comments:

nidus2 said...

Rezeki anak beranak.....

Tengah mencongak2 perbelanjaan sekolah anak2 minggu depan.

jinkamen said...

salam kak,
alhamdulillah dapat gak bonus...macam saya tak dapat pon..huhuhu

norh said...

Alhamdulillah..

wachak said...

Alhamdullilah. Dapat juga bonus. ringan ckit beban untuk belanja sekolah anak2.

Jika sis ida nk guna header baru tu wa x kecil hati. guna ya, sebagai menghargai pemberian org :)

Admin P@P said...

Assalamualaikum.
Alhamdulillah. Tahniah dapat bonus.
Rezeki Allah untuk kebaikan hambaNya dalam menjalani urusan seharian.

TQ

IMANSHAH said...

salam

cantiklah akak header baru tu..

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

alhamdulillah rezeki pemberian Allah Taala..

cantik header baru tu...

Jejaka Desa said...

Alhamdulillah dapat bonus.Koi ni percik api pun tak ande.Dentum jauh sekali.

Ibu n Abah said...

ida,
semuga perjalanan ida ke kg dan BBST dipermudahkan.... seronokkan bila balik kg bertemu ayah dan ibu....

luahfikiran said...

SALAM,
REZEKI DARI ALLAH. LF TUMPANG SERONOK BILA ORANG LAIN BAHAGIA !

@e_da said...

salam kak ida.... alhamdulillah rezki anak-anak nak naik sekolah.. bertuah akak...tumpang happy

sahromnasrudin said...

alhamdulillah!!! tahniah akak dpt bonus..mmg rezeki anak2.

Pn Kartini said...

Salam my dear sis..:)

Syukur Alhamdulillah...
Moga dimurahkan lagi rezeki dariNya jua..:):)

MOga akak ceria2 di sana dan sihat disamping anak2 tersayang..:):)

Idalara said...

Salam dear tini...
Alhamdulillah lega rasa ht bila dapat ganjaran dari company,ringan sikit beban yg sisi tanggung.

Idalara said...

salam sahrom...
alhamdulillah...terimakasih sahrom...terimakasih bos2 yg meluluskan.

Idalara said...

Salam eida..
terimaksih eida...alhamdulillah..walaupun tk sebanyak mana tp sekurang2nya dapat ringankan beban akak..

Idalara said...

Salam LF
Alhamdulillah..tk berhenti syukur pada Allah..rezeki anak2

Idalara said...

salam ibu n abah..
alhamdulillah sy dh selamat smpai ke kg dn kembali semula ke bbst..mng seronok jumpa mak abah dn adik2..

Idalara said...

Jejaka Desa..
Alhamdulillah rezeki dr Allah..rezeki jejaka desa lain pula dari Allah

Idalara said...

Waalaikumsalam Abd Razak..
Syukur ke hadrat Ilahi yg mengeurniakan rezeki untuk anak2...

t.kasih..kak ida dah gunapun header baru itu

Idalara said...

salam Imanshah..
mekasih...kena terimaksih pada kwn akak mezain..

Idalara said...

salam Imanshah..
mekasih...kena terimaksih pada kwn akak mezain..

Idalara said...

Waalaikumsalam Admin P@P
alhamdulillah...rezeki dari Allah..banyak membantu ringankan bebas sekolah anak2.

Idalara said...

Alhamdulillah Wachak..
berkat doa kami yg tak putus2...

maaf ye wa...dah tukar pun header pemberian sahabat sis..

Idalara said...

Norh..
syukur alhamdulillah...

Idalara said...

salam jinkamen
alhamdulilllah...syukur dpt gak sebulan...insyallah tk dpt bonus adalah rezeki lain tu.

Idalara said...

pak nidus
ye..rezeki untuk anak2..kuranglah sikit beban yg sy tanggung...

bard bahtiar said...

slm kak,semoga rezeki akak anak beranak bertambah...dan sy doakan akak n keluarga sentiasa di rahmati tuhan dan tabah menempuhi hidup yang mendatang....hidup blogger!

abu muaz said...

salam puan,
dapat bonus, bereslah untuk belanja persekolahan anak -anak bujang tu nanti.

azman said...

rezeki akak

Idalara said...

Azman
alhamdulillah..rezeki anak2

Idalara said...

Salam abu muaz..
insyallah..kuranglah satu beban..selesai mslh nk beli buku dn yuran sekolah

Idalara said...

Salam bard
mekasih sudi singgah
insyallah mudah2an ada rezeki untuk anak2 akka..mudah2an bard pun sama.

Idalara said...

Salam bard
mekasih sudi singgah
insyallah mudah2an ada rezeki untuk anak2 akka..mudah2an bard pun sama.

mamawana said...

Alhamdulillah rezeki ida...mama tumpang seronok bila ida dpt hadiah tasbih tuuu......bermakna tu...Bonus juga rezeki utk ida sekeluarga..mama pun nak tunggu bonus gak tapi tahun depan...

Citarasa Rinduan said...

salam..
reseki ida tu....sekeluarga....

PS: maaf lari tajuk, ida...boleh beri url GA yang ida join GA ayu????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...