Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Sunday, August 01, 2010

Ahli baru....

Bismillah...

Semalam aku balik ke Melaka...rasa rindu pada mak dan abah menggamit aku pulang, disamping itu juga mahu melihat ahli baru dalam keluargaku yang sudah 3 minggu dilahirkan.

Alhamdulillah tahun ini keluargaku menerima dua ahli baru...bertambah meriahlah keluarga mak dan abah dengan kehadiran Hannah Damia kira2 3 bulan lepas dan 3 minggu yang lepas adik perempuan aku yang bungsu selamat melahirkan anak ke 5 iaitu Hafizah Athirah.
Hannah Damiah kiri hampir sama besar dengan ahli baru yang masih dalam hari..Hafizah Athirah...
Wajah Hafizah Athirah yang baru berusia 3 minggu...alhamdulillah tak banyak ragam sepanjang waktu ibunya dalam berpantang.

Hannah Damiah semakin cerdik...selama hampir sebulan Hannah Damia berpisah dengan ibunya yang berkerja di Kelang..Hannah Damia terpaksa ditinggalkan bersama ibu saudara (kakak iparku) di Melaka......hari ini Hannah Damia akan dibawa ke Kelang tinggal bersama ibunya...alhamdulillah dapatlah seorang pengasuh dan setiap hari dapat bersama ibunya...muga2 kedua2 anak saudaraku yang comel ini bakal menjadi anak yang solehah satu hari nanti..insyaallah.


ps..Ramadhan bakal menjelma..mengapa hati dihimpit rasa pilu...

13 comments:

Acik said...

Salam..
Comelnya baby2 tu.. pinjam kejap boleh tak? Anak saya yg bongsu asyik nk kan baby.

shameel Iskandar said...

suka tengok gambar baby. saya pun ada anak sedara yg kecik2. Plg kecik umur 9 bulan

azieazah said...

Salam IDA... sihat?

tahniah kepada yang menerima cahayamata. Comel, geram nyer tengokkkk... rasa nak cubit!

kakcik said...

Semoga kedua2nya terus membesar dalam kesempurnaan dan menjadi muslimah yang solehah. Amin.

ainnoraini said...

salam kenal dari saye...
dah lame tak ade baby...anak2 dah besar semuanye...

piewahid said...

tenang rasanya menatap wajah baby.
semoga mereka menjadi anak2 solehah cemerlang dunia akhirat.

p/s- jgn sedih2, bsama kita berpesta ibadah dibulan ramadhan. insya-Allah hilang sedih pilu tu nanti.

Idalara said...

salam acik..memang comel..geram kak ida..jumpa sekejap tak puas rasanya..
tu acik kena tmbh bby lagi nampaknya...

Idalara said...

salam shameel..
saat yg paing bahagia bila memeluk dn mencium baby yg baru lahir ni...

Idalara said...

Salam Azie..
Alhamdulillah ida sihat..muga azie pun sama...
hehehe..ida pun curi2 juga cubit pp si comel ni..

Idalara said...

salam kakcik insyallah doa dari kakcik..amin..

Idalara said...

salam kenal ainoraini
bial anak2 dah besar2 ni mng dah tak mahu ada anak kecil tp tguk anak org geram je kan..

Idalara said...

salam sdr piewahid
yup..saat yg paling bahagia dan tenang..insyallah..

insyallah mudah2an begitulah hendaknya..

Blog Leader said...

huhuhu... tgk baby xsaba nak tunggu kelahiran anak aku...

Lambek laie bulan duo...

BlogLeaderTalk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...