Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Tuesday, May 11, 2010

Kehadiran Orang Baru...

Gambar sekadar hiasan


Alhamdulillah seribu syukur ke hadrat Allah SWT.. sempena hari ibu pada 9 Mei 2010, adik ipar bungsuku telah selamat melahirkan seorg bayi perempuan di Hospital Besar Melaka.
Pada 07 Jun 2009 mereka selamat diijabkabulkan dan kini selamat pula menerima seorang cahaya mata yang sangat ditunggu2kan..
Hana Damia seindah nama, puteri belahan jiwa ayah bonda, mudah2an kelak menjadi seorang anak yang solehah..dan berjaya kehidupannya di dunia dan akhirat..
Memang rasa tak sabar nak balik kampung nak tenguk 'orang baru' dalam keluargaku, namun keadaan belum mengizinkan..insyaalah nanti 'mak itam' balik tenguk Hana Damia ye...
ps...anak anugerah yang tak terhingga..penghubung kasih ayah bonda..

13 comments:

Amieynna Amin said...

kak ida.. congrates dpt anak sedara lagi..
sedap nama die..
kak.. sowii lama xkomen..
akak tau kan ape jadi kat sy sebulan yg lepas kan?

kak Erna said...

Alhamdulillah..tahniah untuk kelahiran orang baru..dah tentu tak sabarkan.samalah macam kak erna..kalau dapt berita ada diantara anak2 sedara yang melahirkan..tak sabar betul nak tengok baby...seronok..nak tunggu cucu sendiri..tak tau bila..

Acik said...

salam..
Alhamdulillah..tahniah buat kak Ida sekeluarga..suka baby girl!

Jantan Keparat said...

alhmdulillah..
tahniah!

azieazah said...

Tahniah. Moga menjadi anak yang cemerlang.

Dan semoga ibu dan anak sihat.

HANA DAMIA, macam nak sama nama novelis Hana Damia...:)

maiyah said...

tahniah.. mesti cumel..

abu muaz said...

tahniah...rezeki bukan sekadar wang ringgit sahaja.

jumana said...

novelis tu namenye damya hanna..
cute, moge membesar jd anak yg baik

tahniah mak itam..hehe

LiNda said...

Hana Damia ..

Nama yang cantik seindah maksudnya .

blueCITY® said...

salam,
hana damia..
cantik nama tuh
semoga jadi anak yg solehah
amin

Rashid said...

Suara tangisan yang menggetarkan jiwa.. rasa rindu nak dengarinya..

Idalara said...

salam
rashid..cepat2 cari calon isteri..pasti dpt dgr suara yg dirindui itu..

Idalara said...

salam biru..
insyaallah..mudah2an berkat doa biru.

Salam Linda..
betul tu...mksudnya pun indah..mudah2an dia jaadi gadis cantik dn solehah.

Salam Jumana
cuma diterbalikkan nama tu...hehehe..mak itam..(hitam ke aku hahaha)

Salam sdr abu muaz..
anaklah rezeki terbaik buat kita.

Salam maiyah..comel sgt mcm mak itam dia hehehe..

salam azie...tu lah masa pilih tk teringatpun nama novelis tu..
Alhamdulillah tguk ibu dan anak sihat2 je.

Salam JK
terimaksih..

Salam Acik..
t.kasih..kak ida lbih2 sukanya..best tguk bby comel mcmtu.

salam kak erna..
mula2 ida nk bgtahu ida tk boleh masuk blog kak erna..nape ek..
msmtu lah..bila ada org baru hadir seronoknya buka main..

Salam dik myna..
thanks dik..
yup kak ida tahu pasal pemergian adik dik myna..sbr ye dik..doakan arwah sentiasa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...