Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Monday, May 17, 2010

Hannah Damiah - Permata Hati Bonda

Alhamdulillah..semalam selamat sudah majlis kenduri kesyukuran menyambut kehadiran puteri baru dalam keluargaku..segalanya berjalan dengan lancar..memang penat, sebelum majlis selesai aku terpaksa bergegas balik. Inilah wajah puteri comel kesayangan semua...







Dalam kelam kabut nak balik sempat mengabadikan gambar bersama si comel yang sedang mencari2 susu ibunya....rasa sayang nak tinggalkan Hanna Damia. Mudah2an Hannah Damia menjadi puteri solehah. Berjaya dunia dan akhirat.

ps: melihat wajah mulus suci murni ini terlupa segalanya resah yg melanda.

16 comments:

Jantan Keparat said...

chumel sgt!!!

@e_da said...

comelnya baby gegirl...

kakcikseroja said...

Semoga Hanna Damia membesar sebagai anak yang sihat dan sentiasa dirahmati hidupnya. :)

SYAbAR said...

comelnya... tiap kali nampak baby baru lahir, teringin nak beranak pulak tp dek ingatkan nak kembali berjaga malam, terus keinginan tu terpadam

Acik said...

Salam..
Mcm nama penulis novel la..Damya Hannah..
Cute baby.. mak sedaranya.. cantikk!

Idalara said...

salam JK
geram ke tguk...nnti ada bby lg seronok..

Idalara said...

salam eida...
comel mcm mak itam dia..hehehe

Idalara said...

salam kakcik
insyallah doa dr kak cik dikabulkan..

Idalara said...

salam syabar..
tu lah..anak org kita geram..nak ada anak kecil sndri masing2 rasa tk snggup nk berjaga pulak.

Idalara said...

salam acik...
tk teringat nama penulis tu..mng cute pun...mak itam dia cntik ke hehehe

azieazah said...

Amin.. moga menjadi anak yang solehah.

hans said...

comel nya
nak picit pipi baby nih

LiNda said...

Salam kak Ida ..

Alalalal... geramnya .. rasa nak peluk cium jek ..

Panggil apa kak ? Damia ke ? hehe samalah ngan nama anak perempuan saya ..


psst.. bau baby sangat besh kann... haruman dari syurga . Wangiiii jek .

Saya terlalu merindui baby dlm kandungan ini ..

Idalara said...

SALAM AZIE..
insyallah mudah2an berkat doa azie.

Idalara said...

salam hans.
jgn nnti penyek pp bby tu

Idalara said...

salam linda..
dah sibuk2 aritu lupa nk tnya ibu ayah dia pnggil apa...

mng besh pun bau yg tk dpt dicium kt mana2..

eh..linda pretnant ke...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...