Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Monday, August 10, 2009

My Friends

It's amazing when strangers become friends
but it's sad when friends become strangers
I never want to lose you as a friends
I met u as a stranger
Now i have u as a friends
I hope we meet in our next walk
of life where friendship never ends
I
May not be the most important
person in your life
I just hope that when you hear my name
You smile and say
That's my friend!
p/s sahabat..masa dalam kesedihan dan kepayahan baru kita kenal siapa sahabat yang sebenar.
kadang2 ada teman yang mengaku sahabat dunia dan akhirat, namun sanggup menikam dari belakang..Ya Allah muga2 aku buka sahabat dari kalangan yang begitu.

18 comments:

GRuNGe said...

Susah mencari shabat setia dalam dunia skarang ni.

Dunia sekarang ni, duitlah sahabat.

Tapi Alhamdulillah, saya rasa saya masih lagi ramai sahabat yang baik yang saya kenal di alam cyber ni.

Semoga saya pun menjadi seorang shabat yang baik.

Org Ganu said...

salam kak ida..
how r u?
kawan yang setia mmg ssh nak cari..

NuR said...

salam kak ida..
sape sakitkan hati kak ida ni?
meh nur babab org tu

hehe..
cheer up kak!

mamai said...

sad to lose our friend and more sad if we don't now how to make a friend

al said...

salam...idalara,


entri yg menyentuh rasa..

kakcikseroja said...

Musuh ada di mana2.. kdgkala tanpa kita sedar, yang satu selimut dgn kita rupa2nya adalah musuh kita nombor wahid!...

begitu juga dgn sahabat, mungkin org yg tak pernah kita kenali, rupa2nya adalah orang yg paling sensitif terhadap segala keluh kesah kita dan sentiasa cuba utk membantu kita...

Rashid said...

Salam

Seorang sahabat akan sentiasa berusaha utk ada demi sahabatnya. Nama sahabatnya juga sentiasa dalam ingatan dan doa..

Idalara said...

salam grunge..kita semua mngharapkan kita menjadi sahabat yg terbaik, kat sini masih ada yg dapat jd sahabat yg baik buat kta pastinya..

Idalara said...

salam org ganu,
kak ida sihat2 dan ceria..zaman sekarang kdg2 depan muka manis..tp belakang..mencebikkan kita..

Idalara said...

salam nur..tkde sape...sbnrnya tkde sape pun sakitkan ht kak ida..hnya nak kongsi dgn teman2 semua..

Idalara said...

salam mamai..ye itu ygkak ida rasa..sedih sgt bila sahabat yg dikenali kini mula jauhkan diri..

Idalara said...

salam al
mnyentuh rasa bg yg tahu merasakan.

Idalara said...

salam kakcik
betul kata kakcik..kerana ida sendiri mengalami..skrg ida lebih berhati2 untuk bercerita atau berkongsi apa sja pada seseorg..tak sangka dibelakang ida,kata2 umpat keji yg ida dapat.

Idalara said...

salam cikgu Rashid
seharusnya itulah yg ada pd seorg sahabat..
dan kak ida sentiasa mendoakan yg terbaik buat semua sahabat kak ida di alam maya ini.

jumana said...

salam kak ida
sy pn ada kwn2 cmtu
tp alhamdulillah..still wujud kwn2 yg benar2 ikhlaas
biasa lh dunia kn, mcm2 jenis manusia
entah sy ni kwn2 sy anggap tergolong dlm kategori mana nth
hehe

Idalara said...

salam jumana
thanks singgah dn beri ulasan kat entri kak ida..
mudah2an jumana dan kak ida tergolong dr sahabat yg baik dan ikhlas..:))

u-neey said...

i love to be friend with u, kak ida..

Idalara said...

salam u-neey
terimakasih ye..kak ida pun suka jd sahabat u-neey..tp maafkan kak ida jrg ziarah u-neey.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...