Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Wednesday, June 10, 2009

Cuti Lagi!


Salam semua...rasa windu kat kauorg masih belum terubat dah nak bercuti lagi..kali ini agak lama sikit..maklumlah nak sambut adik ipar pulak dr beruas perak..khabaunya seramai satu bas akan terjah ke rumah mak aku kt melaka.. aku anak perempuan sulung, single mingle pulak, so..tkde terikat dgn sesiapa.nak ke hulu ke hilir aku lah juga.....semuanya aku..kak ida tu, kak ida ni..ahhh..penatnyaaa...tkpelah...ni yg last...
Malam ni aku akan bertolak ke Melaka..kalini takdir menyebelahi aku..yahoo...tadi abang aku call, kebetulan dia ke HKL, wf dia iaitu kak ipar aku ada check-up kt spital...jadi nak balik ke melaka nanti dia akan transit kat umah aku dan bawa aku balik sekali (selamatlah poket aku yg dah ringan ni )...dan kebetulan esuk mng aku mula bercuti hingga isnin....aduh..pasti aku rindu bangat sama blog dan teman2 semua...dan keja2 di opis pasti bertimbun2 menantiku..
Aku harap selama ketiadaan aku (cheewah..mcm pergi tak kembali je..) jenguk2lah ke teratak usang aku ni...insyaallah bila segalanya selesai aku akan kembali dengan tekad dan azam baru..mahu jadi ida'ria'..hahaha..kononnya...insyaallah akanku cuba..insyaallah akan ku rawat hati yg luka..insyaallah akan ku bina kebahagiaan atas kekecewaan semalam..insyaalah, dia dan kenangan itu akan ku buang jauh dari sudut hatiku..namun dia tetap akan jadi sahabatku dunia dan akhirat...(ku harap dia membaca saat ini)
Okey..teman2 semua..doakan majlisku selamat..doakan aku selamat..dan jangan lupa hadir jika kebetulan berada di melaka..mudah2an kita bertemu lagi di alam maya tanpa batas ini..insyaallah.
"kata seorg penulis buku cinta...biar sendiri dari berdua tp menyakitkan..namun jika bertemu yang boleh beri kebahagiaan bukalah pintu hati untuknya"

9 comments:

░♥si lampu neon♥░ said...

hye ! selamat bercuti =)

Tirana said...

selamat bercuti...jaga diri Ida baik-baik ye...

hysMan.. said...

wahhh..
gaya penulisan gumbira sungguh akak ye..
heheee..
tahniah dpt adik ipo dan selamat kembali ke teratak ayah bonda dgn selamat..
hope majlis selamat..
aminn..
:)

Tukang cerita said...

Selamat bercuti dan berkenduri kak...
:)

en_me said...

sonoknyerr cuti teww..

Amieynna Amin said...

kak ida..
selamat balik kg..
=)

SYAbAR said...

Jd kakak sulung camnilah Ida, semua nak kena buat especially hal dapur2. Kita serupa. Yg membezakan adalah aku anak sulung satu2nya anak perempuan maka bebanan tu lebih berat lg. Syukurnya, adik2 sentiasa disisi bg peransang dan membantu.

InsyaAllah, satu hari nanti, Ida akan bertemu juga kebahagiaan bersana SiDia.

koko kumpulan award said...

ada award ni di kumpulan award.....

Idalara said...

hye...idalara inda house..tq
si lampu neon.
..................................
Thanks tirana.
...................................
hysman..kena gumbira n ceria wlu apa yg melanda...akak dah kembali..
...................................
nurul aka tukang cerita...kita jumpa lagi..
..................................
ye en me..seronok sgt..dan penat sgt2.
...................................
Myna..tq..
...................................
salam sybar...yup..gitulah bila jd yg sulung..thanks sudi singgah selalu..
...................................
koko kumpulan awards..mekasih,nnti sy ambil.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...