Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Tuesday, June 09, 2009

Selamat Majlis di Perak...Jemputan ke Melaka.

Alhamdulillah...selamat sudah majlis pernikahan adik bungsu lelakiku di Beruas Perak pada 7 Jun lalu..dengan tiga kali lafaz barulah sah akad nikahnya, hehehe..teruk kena usik dek kakak dan abg2nya sbb nervous sangat......pucat lesi muka, sejuk tangan nak jabat tangan bakal abang ipar.
Raja sehari mengabadikan gambar kenangan di singgahsana...tenguk orang naik pelamin rasa macam nak naik lagi jer..hahahahaha..(calon takde lagi..hehehe)

Gambar bersama bonda, abang2 dan kakak2..kenangan indah bersama adik bungsu tersayang..

Semasa majlis akad nikah..nikah disempurnakan oleh abang pengantin perempuan.

Singgah di hentian rawang semasa perjalanan ke Beruas...makan ramai2...best..

Sempat gak aku posing kat sebelah hentian Rawang,berhenti makan dan solat zohor jamak asar.

Di kesempatan ini aku ingin menjemput semua rakan2 yang berdekatan atau tak kira di mana saja berada.. ke majlis perkahwinan adikku yang akan berlangsung pada 14 Jun 2009 bersamaan ahad ini...di alamat KM14 Umbai Melaka..berhampiran dengan pusat ikan bakar Terapung Umbai..andai sesiapa kebetulan berada di Melaka jemputlah hadir...cari saja rumah Pak Hj Mahmud berdekatan dengan Sekolah Kebangsaan Dato Hj Baginda,Umbai..atau hubungi saja no ini... 017-2461510..sudi2kanlah...Doakan muga majlis ini akan berjalan dengan lancar dan selamat.

p/s.sejarah lalu tak mungkin diubah..muga sejarah pahit tidak berulang kembali..bina sejarah baru atas runtuhan sejarah semalam.

10 comments:

Tirana said...

Alamak cantiknya...serba hijau...Saya suka warna hijau..

Idalara said...

ye tirana...mng cantik sgt bila hijau add putih...murni je..

Dj Epoi said...

Salam Kak Ida

Terima Kasih diatas Undangan Akak....
Inshaallah...kalau masa mengi=zinkan Gua akan redah gi Kak.....almaklumlah...Gua bulan2 kenduri nih busy cikit ngn jemputan Karaoke Kak.....

Tq arrrrrr.....

P/S - Gua ponk tiga kali lafaz juga Kak hehehehehe....waktuh tuh...gelabah Ahmad Nisfu heheheheh

amirul said...

Salam Kak Ida,
Selamat pengantin baru buat kedua mempelai... semoga kekal hingga ke akhirat...

hazlin said...

selamat berbahagia untuk adik Ida. semoga mahligai yg dibina kekal dunia akhirat.
tq kerana menjemput. :)

hysMan.. said...

wahhh...tahniah..
kak,kakak kawe pon kawen gak ahad lepas 7hb..pon wane ijau puteh jugak..
heheheeee...

ku kat johor,nak pegi tp..
heheee

penjenayah merah jambu. said...

cantiknya kad tu!!!
hehe,dekat je kite kat melake ni.. :)

Abang Long said...

Musim kenduri. Hakikatnya ialah saudara kita bertambah.

Tukang cerita said...

adik ipar sy baghu kawen kat ipoh...
suaminya org melaka juga...

wahhhhhh...
sama plak ngan adik kat ida yer...
org melaka jumpa perak..
:)

Idalara said...

Salam djepoi..ye lah dah tugas jd dj..akak fhm..wah..djepoi pun sama ek..tkpe..baru 3 kali belum 10 lagi..
...................................

Salam mirul..
mudah2an hidup mereka diberkati.
...................................

Hazlin..insyaallah dgn doa teman2 semua.
...................................

Oh ye ke...sama lak tarikhnya.patutlah hysman pun lama tak hapdet blog..tahniah juga buat kakak hysman..
akak fhm..tak dpt dtg pun kira dah ok bg ucapan.
...................................

Secreet..datanglah..boleh kita bersua muka..mst best..
..................................

rite a.long..bertamgah dan berkembang serata negeri..
...................................

Tukang cerita...eh..mcm berjanji lak...sama2 tukar menukar ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...