Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Wednesday, June 16, 2010

Senyum Pengubat Hati Nan Lara...

Bismillah....

Petang-petang begini dalam cuaca redup dan suram ni kadang2 ada hati2 yang sedang merindui seseorang...rindu pada ibu ayah, rindu pada suami, anak-anak atau seseorang yg jauh...so jgn muram2, hiburkan hati dengan gambar2 menarik yang masuk ke kotak emel aku ini...jom layannnn..
Sayang...kita dipisahkan pagar berduri ini...hanya dapat bertentang mata


Aku rasa terlalu panas, nak mandi.....tapi bekalan air paip telah dipotong sbb dah 3 bulan tak bayar...

Seronoknya anak kecil ini bersiaar2 di tepi pantai..melihat air laut...

Aduh....sakitnya waaajahku ditoreh2 begini rupa.

Aku ingin menjadi sang rama-rama, terbang bebas di angkasa..

Mana kasut sebelah lagi?..mcmne nak berjalan ni...

Tunggu ye..nanti sy hantarkan buah2 ini ke rumah kamu semua...

Senyum......anda sungguh cantik!
Kedekutnya org ni..bagi sedekah 10sen je...nak beli gula pun tk lepas...

Murid2 semua...cuti sekolah dah nak habis...pastikan semua kerja sekolah yg cikgu beri dah siap ye...(cikgu tuisyen)

Aduh....sakitnya jariku kau gigit...tapi luka di tangan nampak berdarah, luka di hati siapa tahu..hanya aku yang tahu..
ps sekadar suka2 untuk mengubat hati yg rindu dan terluka.


14 comments:

mamawana said...

Salam caiyang Ida

Cantek, cute, menarik, kreatip...

biru said...

salam

hehheheheehhe
senyum je kejab kan
ekekkek

Wan Perlis said...

epel yg cantik

yua zawa said...

kreatif btoii la diorg ukir.. unikk..

Cik Amy Sensei said...

salam..

senyumlah selalu dalam duka mahupun suka..
moga ceria menempuh hidup..

Temuk said...

Salam Idalara
Mohon izin singgah & terima kasih sudi menjadi pengikut blog saya. Semoga wujud komunikasi yg bermanfaat. Paparan anda itu amat menarik sekali, kerana ia mampu menyerlahkan kreativiti orang. Ketemu lagi.

piewahid said...

salam,
kalau dh comei2 cenggini, xsangguplah nak makan jwbnya... :)

Idalara said...

Salam sdr piewahid..
jawabnya dibuat hiasan lah kan...

Idalara said...

Salam Sdr Temuk
Saya agt berbesar hati sdr Temuk berjaya menjejaki rumah saya..terimakasih sy ucapkan.insyaalah mudah2an aaapa yg bermanafaat kita kongsikan bersama.

Idalara said...

Salam cik amy..
terimaksih sudi singgah..insyaallah :)

Idalara said...

betul yua...
mst org ni pakar..

Idalara said...

wan perlis..
kesemuanya cantik dan sgt kreatif.

Idalara said...

Salam biru...
dalam senyum ada tangisan...

Idalara said...

Salam sayang mama..
betul tu..sungguh berjiwa seni org yg mengukirnya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...