Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Sunday, September 13, 2009

Salam Syawal Buat Semua Teman..


Istimewa buat sahabat semua..sudi2kanlah...:)

Assalamualikum.....semua sahabat idalara yang tak jemu2 singgah memberi kata2 semangat, memberi dorongan, membuat ida bahagia dan menjadi teman suka duka idalara sepanjang berada di sini sejak Ogos 2008 hinggalah sekarang...terimakasih semua, walaupun kerapkali idalara tak sempat balas kunjungan kamu semua namun kamu semua tetap di hati....idalara sayang kamu semua...insyaallah setelah semuanya selesai idalara pasti akan kerap ziarah sahabat2 semua.

Setelah 5 hari bergelut dengan tempahan dan kerja2 pejabat, baru hari ini ida sempat singgah sebentar..itupun sekadar untuk mengucapkan jutaan terimakasih pada teman2 dan juga mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada semua yang sudi menjadi pengikut setia idalara. Jasa dan budi tuan tidak akan idalara lupakan sepanjang hayat dikandung badan.

Dikesempatan ini idalara menyusun jari sepuluh memohon seribu kemaafan andai selama mengenali sahabat semua idalara ada melakukan perkara yang menyinggung hati kamu tanpa sengaja atau tidak. Sesungguhnya idalara terlalu banyak kekurangan..yang sempurna hanyalah DIA...

Sebenarnya tempahan Almond London masih belum ida siapkan sepenuhnya..insyallah dua hari lagi semuanya selesai. Separuh dari tempahan telahpun ida hantar, yang tinggal hanya di kalangan teman2 terdekat..hari ini rasanya nak rehat sebentar sambil singgah di sini. Rindu sentiasa menggamit hati untuk singgah.

Di bawah ini idalara senaraikan semua nama2 teman2 yang sudi menjadi pengikut setia idalara serta sudi berkongsi segala rasa di sini..sudi2kan lah ambil ye..buat kenangan dari idalara sempena Aidil Fitri ini.

A :-
Anaklaut, Amirul, Abg Halim, Areque, Arapink, Atan, Ana Suria, Assidiq. Affendy, Arnamee, Amieynna Amin, Aaisyah, Ameen, Azza Irah.

B :-
Biru, Bosco, Bujang Susah, Ber-uwang, Boo, B'Jue Corner.

C :-
C-Idah, Cahaya Chenta, Cik Skaf, Cikin, Cikgu Sains, Chermin Arts.

D :-
DJepoi

E :-
Emiera Shafiza, Easza, Eida-Fatihah, Enpjan, Echah Said, Eibu Junes.

F :-
Fia, Fatehah.

G :-
Grunge

H :-
Hysman, Hanafi, Hazlin, Honey

I :-
Ibu Pejabat Pekida, Imanmom, Ijad, Ieyra

J :-
JQaf Sulaiman, Jumana, Jameel, Jejari.

K :-
Kakna, Kuina, Kamezaim

L :-
Linda S, Liyana, Limda Amri.

M :-
Maiyah, Miss Hanem, Mazura, Meus, Mas@Asrul, Mohd Suhaily, Mimiey, Mama Sahaqeer, Mohd Adha, MamaQayPo, Me Cik Sara, Mummy Haqq, Muhamad Azri Shukri.

N :-
Nazran, Natsu, Niera, Naz, Nilam, Nukilan Mimiey,

O :-
Org Ganu

P :-
Pejuang kesan, Pn Kartini

R :-
Redynne, Razak, Rashid, reen, Ras Adieza, Radiokita FM.

S :-
Su, Sabarnusa, Syafa, Sunshine, Sinarworld, Siti Khadijah, Shaniza, Suhaidah, Secretname, Syarinie Amran, Shima, Shahliza, Shahboy.

T :-
Tukang Cerita, Tirana, Teguh Perkasa, Tengku 30

U :-
U-neey

W :-
Willyo, Wana

Y :-
Yulan

Z :-
Zamz, Zedmagel, Zaim, Zulhash

Teman-Teman yang kerap singgah yang tiada dalam senarai follower:
Pengasas (Professor), Nur, Cik Amy Sensei, Mamai, Al Lavendari, Azman, Setiasahabat, Kakcik seroja, Azman Krueger, Dkraz batu dan lain-lain (jika ida tersilap dan nama2 ini ada dalam senarai pengikut sila beritahu idalara ye...)

p/s muga sahabat setia sentiasa menemaniku waktu suka, duka, bahagia dan derita...

27 comments:

NuR said...

terima kasih kak...
eh.nur tak jadi follower lagi ek?
hukhukk..malunyer
jap lagi nur buat

akak ..
amik kad raya kat blog nur..

Tukang cerita said...

Salam aidilfitri tuk akak dan anak2...

semoga akak menyambutnya dengan penuh ketabahan dan kegembiraan....

~nanti, sy gantung yer, kad akak tu...
TQVM kak...
:)

Cik Amy Sensei said...

salam kak ida..

terima kasih sudi bagi kad raya tu ekk..

oleh itu, saya pun nak kasik gak kad buat kak ida..sila jangan tak amik pulak eekkk...hehe..

selamat berhari rayaaa...

mamai said...

selamat menyambut hari raya juga moga di kurniakan kegembiraan di syawal ini

maiyah said...

salam.. macih kad tu nanti nak tepek kat slide :)

setiasahabat said...

terima kaseh ida lara...
akan saya tanpal kan di blog saya..

selamat hari raya...

jangan lupa amik kad dari saya lak yea..

Rashid said...

Terima kasih..

'aku ingin menjadi sesuatu selalu kau bisa sentuh..' wow..

hysMan.. said...

salam Kak Ida,
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..
Maaf Zahir Batin..

Moga hari raya ni memberi seribu kenangan kepada Kak Ida dan anak2 Kak Ida.. Semoga gembira selalu yer.. Terima kasih atas kad tu..
Salam Lebaran.. :)

Idalara said...

salam Nur
tk jd follower tkpe,tp Nur kerap singgah sini kan..

dah amik dah kad tu..thanks ye..

kuina said...

terima kasih ida...

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR & BATIN

**Tiada kesalahan yang sengaja dilakukan dan tiada kesalahan yang tak dapat di maafkan.

zedmagel said...

Salam Idalara,

Salam Syawal Idalara, Maaf Zahir dan Bathin.

Mohon maaf segala kesilapan jika ada.

ai@reel said...

salm...

selamat menyambut hari raya aidilfitri...moga raya kaliini membri makna yg indah buat kak idalara

jumana said...

akak
sambut raya ngn hepi2 eh :)
salam aidilfitri
moga ukhwah ini terus berkekalan :)

areQue said...

salam k ida yg melara...ahahhahahhaha
sory sbb sgt busy ni bru smpt nk brkunjung ke sini..

tup tup nmpk nama areque kat entry nie...

macehhhh!!!

i lapp u kak ida....muehhehheheehehhe
slmt hari raya maaf zahir batin
tp rq tk reti nk tepek gmbr dlm blog...akak pos kn eh ok>???

ahahhahahhah

Idalara said...

salam nur..
sama2 nur..tkpe tk jd folower pun tp nur kerap singgah sini..tq untuk semua komen2 dan sikap perihatin nur.

Idalara said...

salam TC..sama2 kasih.
insyaallah muga aidil fitri ini menjanjikan kebahgiaan buat kita semua.

Idalara said...

salam cik amy..
kaka pun dah amik kd cik amy tu..thanks atas segalanya..

Idalara said...

salam mami
insyaalah..muga mamai juga dikurniakan kebahagiaan

Idalara said...

salam maiyah..
sama2 kasih ye..

Idalara said...

salam ss
sama2.sela,at hari raya..muga bahagia dan terimakasih kad kamu..

Idalara said...

salam rashid..
sama2..
kalaulah kita bisa menjadi sesuatu yg sentiasa menmbahagiakan seseorg dan buat kita bahagia..alangkah indahnya..

Idalara said...

salam hysman..
sama2 juga dr kak ida..
insyaallah,muga doa man jd nyata..
salam lebaran buat man juga..

Idalara said...

salam kuina..
muga apa saja kesalahan akan dimaafkan..thanks singgah.

Idalara said...

salam aidil fitri zedmagel..
saya pun sama..andai ada kata2 yg menyentuh rasa ampun maaf dipinta.

Idalara said...

salam aireel
muga aireel juga begitu walaupun diduga sebegitu rupa..

Idalara said...

salam jumana
insyaallah..jumana pun sama..be hepi..apapun lindungi kesedihan dengan senyuman..

Idalara said...

salam rq..
wah,kak ida ingat tk sudi nak singgah sini..samalah kak ida pun bz gile..baru lega ni..
kad tu nk suruh pos ek..nnti kak ida pos kan ye..hheheh :))

tnks..singgah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...