Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Monday, December 22, 2008

Kawan


Ada seorg kawan yang aku suka sangat..
aku tak mungkin lupa pada dia.....
tak tahu dia suka pada aku atau tidak..
tapi nama dia tak pernah terpadam dari hatiku..
telah terpahat kemas dalam sekeping hati.
Aku ingin bertemu dia..
tapi aku tak tahu dia mahu bertemu denganku atau tidak...
aku malu nak bertanya..memang aku takkan tanya...
ah..biarlah..bila aku rindu pada dia aku akan
tatap gambar dia...
siapa dia???...
Shhhh...rahsia...

5 comments:

Putera Bersiong said...

Kawan lelaki ke pompuan tu..hik hik

Idalara said...

mestilah lelaki...huhuhu

Kamezaim said...

lelaki ye.. ni mesti kekasih lama ni..hehe tak pun cinta pertama.. cinta pertama ni wlu pun di akhiri dgn kepedihan namun ianya tetap terpahat di hati..hehe

Idalara said...

tak tahu lah cinta pertama ke kekasih lama...
walaupun pedih namun dia sntiasa segar di dalam hati...

Affuan said...

cinta pertama aku sudah lupus dimakan ulat di liang lahad. al-fatihah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...