Dengan Nama Allah.

Dengan Nama Allah.

Sayang Kamu

Friday, March 12, 2010

Anak balik kampung, Ibu Kursus...


Salam semua...wah..lamanya tak bersiaran...rindu sentiasa menggebu..berapa lama tk bersiaran begitu juga tk blogwalking..ada komen teman2 pun masih tk sempat dijawab..maaf ye...aku terlalu sibuk semenjak kebelakangan ini..
Sejak malam tadi dua beg beroda ini telah siap ku isi dengan pakaian anak2 dan pakaianku..ceh..mcm nk balik 1 bulan..sebenarnya pada 4 hingga 17 Mac ini aku akan mengikuti kursus di Maktab Kerjasama Malaysia yang terletak di Jalan Templer PJ..oleh kerana kebetulan cuti persekolahan maka anak2 ku kirim ke kampung selama seminggu...pagi2 esuk anak2 akan ku hantar ke kampung.
Rasa teruja nak berkursus disamping merehatkan badan dan minda dari memikirkan soal keja2 yang sentiasa bertimbun..lepas balik dari kursus pasti keja2 menggunung...bayaran dividen,bayaran pemulangan Takaful Keluarga dan menghadapi audit dalam yg akan melawat kami nanti..adoi...
Mulai esuk ( sebenarnya sejak ahad lalu lagi) aku tidak dapat bersiaran dan mengunjungi teman2 semua..sekarang ni pun rasa tk sempat nak ziarah..tadi akak-akak(ibu dan Abah blog) msg, bagtahu dia dalam perjalanan pulang ke Melaka..kalau ada rezeki insyaallah kami berjumpa...rasanya mcm tak sempat sebab..ahad pagi2 aku akan bertolak dari Melaka terus ke KL..dari Kl aku akan menaiki Komuter ke MKM..
Insyaallah andai ada kelapangan dan kesempatan aku pasti ziarah...jangan pula bila tuan rumah tiada, teman2 tak sudi singgah menjenguk rumah kosong tk bertuan ini...doakan aku dan anak2 selamat sampai di kampung dan aku selamat menjalani kursus di MKM nanti...aku pasti merindui kamu semua..
p/s bila ku rindu aku kan sebut nama mu...di dalam mimpi aku terbayang wajahmu...

18 comments:

ber_u_wang said...

semoga semuanya berjalan dgn lancar

@e_da said...

selamat bekursus kak ida.. sibbaik cuti sekolah kan.. leh anak2 balik ke kg....

Ummi Humaira said...

salam Ida ..

Ida kesini , akak plak nk balik kampong , tak sempat le nk jumpa..

selamat berkursus ...

Rashid said...

salam

selamat berkursus. Moga kat sana dapat tenangkan hati..

Memang betul tu kak ida. Berkursus juga dapat tenangkan fikiran. Ilang segala beban kerja..

Anonymous said...

selamat berkursus la weii...
ramai pak we ensem kt sna tuh..huhuhu
moga2 tenangla kt sana
cewaahh...poyo jer bunyiknyer!!

p/s:tahu2 je la sape nih...aku mls nk sign in.huhuhu

mamawana said...

Salam Ida

Gud morning... Amboi busy nyer. Selamat berkursus dan anak2 semua selamat bercuti2 .....

blueCITY® said...

salam idalara,

heeeeee
semua org sibuk kursus ya
biru juga baru habis kursus semalam 2 hari kat hilton pj

opsssss
rindu kat saper tuh?
lallalala

ai@reel said...

seronoknya bercuti...

teringin kembali dalam sekolah..masa cuti ni lah yg seronok

SYAbAR said...

habis kursus... SELAMAT KEMBALI BERBLOG

Idalara said...

Salam syabar..dah tamat..tp keja bertimbun..

Idalara said...

salam aireel..berkursus rasanya mcm bercuti gak..best..

Idalara said...

salam biru..kursus mng tk henti dlm setahun ni tp nk pegi tu tkde masa yg sesuai...

ps rindu kat biru lah hehehe..

Idalara said...

salam mama..
mcmtu lah hidup ida..busy je manjang..balik kursus nnti lebih sibuk lagi..

Idalara said...

oi cik mimi aku tahu lah tu hang...
dah selamatpun...raaamai tp semuanya hak org...tenang dn best..

Idalara said...

salam cikgu Rashid..
nak pulak bila dpt teman2 yg sejiwa dan tk bnyk kerenah...kat situlah kita dpt rehatkan minda..

Idalara said...

salam ummi..
tu lah ntah bila nk jumpa...

Idalara said...

salam eida...
dah selamat kembali pun..anak2 pun dah akak ambil semalam..

Idalara said...

beruwang..alhamdulillah semua ok..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...